17.7.2007

משהו קטן וטוב 2

לפני כמה ימים ביררתי מחירים לגבי מכשיר טלפון סלולרי לסבתא של קוקידו. התקשרתי לסלקום ואחרי כמה דקות עם נציג מאוד נחמד הצלחתי להבין שיש חבילה ויש מסלול... מה ההבדל? אין לי מושג אבל לכל אחד תמחור שונה. התקשרתי גם לאורנג' ששם הסתבכתי פחות ובאמת קיבלתי הצעה שיותר מתאימה לעלמה הצעירה, שתשתמש בטלפון.

אחרי המקרה הנ"ל החלטתי לקבל הצעה בשבילי מאורנג' ואכן קיבלתי הצעה חביבה שכוללת התחייבות לשנה וחצי. אני אמנם לא לקוח חדש באורנג' אבל ב 3 שנים האחרונות הקו שלי מת ואני לא משלם להם אגורה. התקשרתי לסלקום לשאול מה הם מציעים לי ושוב התחילו לבלבל אותי עם מסלול וחבילה- ביקשתי שיפשיטו (מהמילה להפשיט ולא לפשט) את החשבון שלי מכל החבילות והביטוחים ושיתנו לי תמונת מצב רק לגבי השיחות ואכן יצא שאורנג' מנצחים בסיבוב הזה- אז ביקשתי מסלקום הצעה בשביל הקונטרה.

ההצעה של סלקום הייתה כמובן הצעת שימור 39 אג' (כולל מע"מ- לסלקום יש נטייה למסור ראשית את המחיר ללא מע"מ ורק אח"כ לציין כמה הוא כולל מע"מ, כנראה עוד שיטה מוצלחת לצייר תמונה שונה מהמציאות, אבל לא זה העניין) אבל ההצעה הזו כוללת התחייבות לשנה.

אני: אני לקוח שלכם כבר 3 שנים, למה אני צריך להתחייב שוב?
נציגה בתשובה מנצחת: כי ככה זה בכל החבילות.
אני: מה הקשר, אם אתם מספיק טובים אז אני אשאר אתכם.
נציגה: תראה, זה מה שבכל חברה עושים.
אני: טוב, אני מוכן להתחייב אם אתם תתחייבו שהמחיר לא ישתנה בשנה הקרובה.
נציגה: שינוי המחיר נובע מפעולות של משרד התקשורת שפוגעות בחברות
         הסלולר.
אני: אז אני צריך לרחם עליכם?

בשלב הזה נזכרתי שעמוס שפירא (מנכ"ל סלקום בימים אלה) אמר שהוא מוכן לדבר עם כל לקוח ושהמספר שלו לא חסום, אז ביקשתי לדבר עם עמוס שפירא.

נציגה: מה אתה רוצה ממנו?
אני: לדבר איתו.
נציגה: על מה?
אני: על כל המקרה... (על מזג האויר בעשירון העליון, נו באמת!)
נציגה: עמוס לא יוכל לטפל בך כמוני (בחורה מפתה!?) הוא לא יכול להשפיע על
         החלטה לגבי לקוח אחד.
אני: טוב אז אולי נזיז משהו בשביל כולם.

בפרק הבא: נציג בכיר צריך לחזור אלי עד מחר ב 10 בבוקר למסור לי את המספר של עמוס שפירא מנכ"ל סלקום... איזה מתח... פם פם פם!

חבצואל היבוסי,
חשבתי שאני כוכב.

תגובה 1:

Efrat Lev אמר/ה...

חחחח ענק!!!!
תעביר אותו אלי.. יש לי גם דיבור צפוף איתו!!