25.7.2007

חתימה טובה

מאחר והבוס הגדול חזר, אני בהחלט יכול לכתוב על זה כאן- אני אתחיל מהסוף:
ביום ראשון חתמתי חוזה עם חברה חדשה!

אני לא אכנס פה יותר מידי לסיבות, כי יש אנשים שעלולים להיות מושפעים מהסיפור, אבל אני רק אגיד שהכל קרה מאוד מהר בטווח של פחות מחודש מקבלת ההחלטה לחפש ועד החתימה עצמה.

ביום שני הבוסית חטפה עלי קריזה בטענה שאני תוקע אותם (מה שנכון) אבל אחלה לי בהצלחה. האמת שלא היה לי נעים כל כך, אבל לפעמים צריך לקבל החלטות כי צריך לחשוב הלאה ולפעמים "לא נעים לי" נאלץ לקבל עדיפות נמוכה יותר. אני בכל אופן מרגיש טוב מאוד עם ההחלטה (טוב נו... למעשה אין מאושר ממני כרגע במוקד).

אז עכשיו נותר לי חודש עבודה במוקד (סליחה סליחה- מרכז...) שאני הולך להעביר באמת בכייף ובניסיון להרגיז כמה שפחות אנשים (אמרתי פחות קראנצ', אמרתי פחות).

הבעיה האמיתית היא להחזיר את הציוד המשרדי חזרה (מהדקים, מארקרים, מכונת צילום...) כל הדברים הרגילים...

Tech Support (לא שאני עובד בתמיכת אינטרנט אבל זה נכון בכל מקום)

Foamy - Tech-support (סתם מצחיק- מנפלאות YouTube)

ועכשיו לכמה עדכונים חשובים

סיפור התאונה: מאז התאונה (חודש וחצי) ניסיתי להשיג את בוחני התנועה של מחוז תל אביב אבל במשטרת התנועה של מחוז תל אביב לא לימדו את השוטרים, הקצינים והבוחנים לענות לטלפון אז פשוט נדדתי מפקידה מטומטמת אחת לקו מת אחר (מצטער אבל היא באמת מטומטמת, אין לי דרך אחרת לתאר את זה). בסופו של דבר לפני יומיים איזה קצין השאיר לי הודעה לחזור אליהם לגבי תיק מספר #%&*# ושאני אבקש את ארז- כמובן שהמוכשר לא השאיר אפילו מספר טלפון. היום הצלחתי לדבר בסוף עם המפקד של אותו ארז והוא שלח אותי לכפר-סבא למסור עדות- הסיכום שלי כרגע הוא שמרבית השוטרים כנראה לא סיימו בית ספר יסודי.

סלקום: המשכתי לשגע את סלקום לגבי נושא ההתחייבות- אני עדיין חושב שאם אני מתחייב גם הם צריכים. חזרה אלי איזו שירלי אחת, שטענה שהיא ר"צ, שלמעשה בשורה התחתונה סתם הטרידה אותי, כי היא לא הזיזה שום דבר פרט ללתשאל אותי שוב על כל המקרה. בסופו של דבר התקשרתי לטלפון של עמוס שפירא (מנכ"ל סלקום) וכמובן שענה לי משיבון- נראה מתי הוא יחזור אלי. למע שמעוניין במספר של עמוס- פשוט תשלחו לי מייל, SMS, פקס או יונה.

חבצואל היבוסי,
יהיה בסדר, יהיה בסדר...

אין תגובות: