8.7.2007

נקודה סוף פסוק

הפעם זה סופי- הפונטו הנודעת שלי, זו שליוותה אותי 5 שנים, הועברה לבעלים חדשים במזל טוב (לי לפחות)!!!

הבת זונה המסריחה (תרתי משמע) אמנם עברה איתי הרבה, אבל עשתה לי גם המון צרות- החלפת מנוע (שהחליט להפסיק לזוז אחרי 6 חודשים) החלפת מדחס מזגן, החלפת מצברים פעם ב... למעשה אני חושב שהפונטו תרמה תרומה נכבדת להתחממות כדור הארץ (ולא רק בגלל הנפיחות של הנוהג בתוכה).

אחרי שלא הצלחתי להביא קונה אחד לראות את הגרוטאה, פרט לאחד שגם ממנו לא שמעתי יותר, החלטנו להעביר את הכדור למישל (לא שם בדוי) חבר משפחה, מוסכניק, מציל וקומבינטור. מישל ניסה שמשך חודש ימים לשכנע מישהו לקנות את הרכב. בשבוע האחרון הוא מכר שבעה רכבים, אבל את הפונטו הוא לא הצליח למסור.

ביום שישי האחרון, מישל הודעה לי בצעקות רמות (יש לו בעית שמיעה) שהוא מצא קונה באילת שמוכן להוציא את מיטב כספו על הרכב אבל בתנאי שמישל יצליח להביא את הפונטו לאילת מבלי להתקע בדרך.

הוא לא נתקע!

חבצואל היבוסי,
מוות לאיטלקים!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב איש!
אני מהמר שהפונטו תמשיך דרומה ותגמור בתור מונית לדהב (אם היא תגיע כמובן)
דודו

קיסלר יניב אמר/ה...

תגיע כמו גדולה תגיע
זה שהיא דפוקה וחבוטה
לא עושה אותה פחות טובה
מכל רנו 4 שנוסעת בסיני