7.7.2007

תמונה ששווה 600 גרם

אשתי שוב בחו"ל. הפעם היא ברומא עושה חיים עם אמא שלה- מה שבטח יאלץ אותי לקנות ארון נוסף בכדי לאחסן את הבגדים והנעליים החדשים שהיא קונה. לא מספיק שהשאירו אותי לבד בבית מיום חמישי ועד יום שני, אז בנוסף לכל זה, סינג'רו אותי ללכת לעזור לאבאדוּ.

בכדי להגיע בזמן יצאתי ב 08:30 מהבית ונסעתי לי צפונה, ב 09:15 כבר הגעתי ואבאדו חיכה לי בשקיקה. התחלנו לעבוד... טוב אני אסביר קודם- אבאדו, רופא בעל ותק ושם, החליט שהוא עושה הסבה מקצועית והדרכת טיולים בחו"ל ולכן הוא היום מסיים קורס שנתי באוניברסיטת חיפה למורי דרך (20 נקודות למי שעושה תואר ראשון)- הוא בהתחלה חשש שיבקשו ממנו להביא תעודת בגרות שהוא לא יודע איפה היא, אבל הרגענו אותו שנראה לנו שהם יוותרו למישהו שמוסמך כבר 30 שנה כרופא. אז עכשיו, עם סיום הקורס, הוא מכין עבודה על סיסצליה ואני הייתי צריך להגיע לסרוק לו תמונות מכל מיני ספרים ולמצוא לו תמונות באינטרנט- כייף חיים!!!

עד השעה 12:30 כבר היינו עם 50 תמונות ומפות שונות והרבה ויכוחים על מה איכותי ולמה לא כדאי להכניס לעבודה תמונה סרוקה עם הסימן של הכפל של הספר- הצלחתי לשכנע אותו (שנינו עקשנים נורא וזה בד"כ נגמר בכמעט מכות). אחרי הפסקת צהריים בת שעתיים בערך, חזרנו ועבדנו עד 18:00 וסיימנו עם 90 תמונות סה"כ. גם ההסברים שלי ש- 90 תמונות בעבודה נראה לי מוגזם לא ממש נחתו על אוזניים קשובות אבל זו העבודה שלו ואני צריך לקבל את זה כמו שזה (וכמו שזה אומר, שסביר להניח ששבוע הבא אני מכניס 90 תמונות לעבודה הזו).

השכר שלי, שלא תחשבו שעבדתי לחינם, היה ארוחה בלימוזין, שהיא ללא ספק אחת המסעדות האהובות עלי בארצנו הקטנטונת (לדעתי ברמה אחת עם NG ודוריס קצבים) ומה שנחמד במסעדה הזו, כשכבר סיפרתי עליה פה בעבר, הוא שגם הנזק הוא לא נוראי (שלא כמו ב NG ובדוריס קצבים), השירות פשוט תענוג והאוכל... ררררר..... תענוווווווווווווווווווווווווווווג..... כמו תמיד- ירדתי על נתח לימוזין המפורסם שכולל שייטל, שפיץ שייטל, שפיץ צ'אק ופילה כולם מחוברים להם יחדיו לעצם חביבה ומגיעים ל- 600 גרם של תענוג צלוי ועסיסי... (לא מכירים את הפרה שלכם? תלחצו כאן)

אם השתכנעתם לתפוס ת'רכב ולנסוע לרמת ישי לזלול בלימוזין- שלא תעיזו לאכול שם קינוח, לא שהוא לא טוב, אבל ממש ליד יש את נדב קינוחים שפשוט אסור לפספס!

חבצואל היבוסי,
עייף אך מאוד מרוצה.

אין תגובות: