21.3.2006

הוא אוכל פרה

עבר יותר מחודש מאז העדכון האחרון וגם קיבלתי נזיפה לפני כמה ימים מאחד הקוראים (אין לי מושג מי) ובצדק- אז אני מתנצל!

מיום חמישי האחרון אני בבית חולה. הכל התחיל למעשה ביום שלישי לפני שבוע שהתחלתי להשתעל והתקררתי (קוקידו רצתה חלון פתוח באיזה לילה והחלון אכן נפתח- מעלי!) חשבתי שמדובר בצינון קל, אבל ביום רביעי בעבודה הרגשתי שזה הולך להיות לא טוב וכמובן שביום חמישי כבר הייתי גמור וביום שישי הרופא אבחן את העניין כ.. וירוס! הכל היה טוב, שתיתי לי תה חם, קראתי קצת ועוד קצת ועוד קצת וביום ראשון בבוקר קמתי עם כאב ראש נוראי והמון שיעולים- נשארתי בבית. אתמול הלכתי שוב לרופא ולאחר המתנה קצרה של שעה ורבע- הוא החליט שמדובר כנראה בסינוסים (וואלה יופי) ואולי כדאי שאני אקח אנטיביוטיקה ונראה מה ימות קודם- הנזלת או אני! בקיצור ולעניין- אני חולה בבית!

הוא אוכל פרה

לפני שבועיים בערך נסענו צפונה לבדר את אבא של קוקידו. הפעם החלטנו לאכול במסעדה בשם לימוזין ברמת-ישי. מסעדת בשרים ואיטליז ויותר מהכל- שמענו רק דברים טובים על המקום. ביום רביעי שקדם לאותו סופ"ש התקשרה קוקידו להזמין מקום וכבר אז המקום היחיד שהיה ב"לא מעשנים" היה רק ב 18:00 ואנחנו אמורים להסתלק עד 20:30... מספיק זמן בשביל לחסל עדר!!!

יום שישי הגיע אנחנו אצל קוקידו בצפון ואבא שלה ואני כבר מורעבים אבל קוקידו טוענת שאין מה למהר, יש עוד מלא זמן- חיכינו. ב 18:15 כשנכנסנו לרכב קיבלנו טלפון מהמסעדה בנוגע להזמנה- קוקידו התבלבלה וגרמה לנו לרעוב לחצי שעה נוספת לחינם!

הגענו למסעדה, מקום מאוד חביב ונעים (פרט לבעיית אקוסטיקה קלה) ומייד מלצרית חביבה שאלה מה נחפוץ לאכול- אבא של קוקידו הזמין שיפוד עגל במרינדה (250 ג') שכולל סינטה, פילה ואנטריקוט, קוקידו הזמינה סטייק פילה (200 ג') ואני הזמנתי לימוזין CUT ליחיד (רק 600 ג') כי האישה לא נתנה לי להזמין את הזוגי ששוקל קילו- הנתח שלי כלל עצם וסביבה- פילה, שייטל, סינטה (אם אני לא טועה) ו... יאללה מי זוכר הייתי כולי מורעב!

שאלנו את המלצרית תוך כמה זמן נזכה לראות את האוכל מולנו והיא אמרה שתוך פחות מרבע שעה- והיא אכן צדקה! התחלנו לזלול בשקיקה והכל היה מצויין, בשר איכותי, צלוי במידה הנכונה (דם דם דם) וטעים כבר אמרתי? בשלב מסויים אמא של קוקידו התקשרה לאבא שלה אמר בקול מודאג "את לא מאמינה- הוא אוכל פרה שלמה"- אני דווקא הייתי מרוצה.

בשלב מסויים גיליתי שאחד החלקים אצלי הוא מאוד סיבי ובלתי ניתן לאכילה, המצלרית אמרה שהיא שולחת את מנהלת המשמרת לבדוק והיא אכן באה ובלי שאלות פשוט לקחה את הצלחת והביאה לי תוך 5 דקות נתח חלופי- איזה עונג!!!

אפילו את הקינוחים אכלנו שם בסוף, אעפ"י שתכננו על נדב קינוחים (גם ברמת ישי ומומלץ בחום).
למי שרוצה לדעת בדיוק מה אכלנו יכול להציץ גם בקישור הזה או באתר המסעדה.

המלצות חמות

אני אתחיל עם תודה לטוסטר שהפנה אותי לספר מצויין של מייקל קרייטון "טרף"- בדיוק היום סיימתי לקרוא אותו והוא מומלץ לכולם ובעיקר לחובבי הסדרה אבודים! (אני לא אגיד יותר כלום בעניין).

סדרות שאני ממליץ לראות:
הסופרנוס- למי שראה כבר את העונה החמישית, אז שידע שהשישית החלה לפני שבוע והפרקים פשוט מעולים!!!
My Name Is Earl- קומדיה גאונית על פושע סוג ד' שיום אחד מחליט להאמין בקארמה ולהחזיר טובות- זה נשמע לא משהו- אבל זו הסדרה הכי מצחיקה שראיתי בשנים האחרונות- קורע!
כמובן שיש גם סדרות כמו 24 ואבודים אבל אני מאמין שאני לא מחדש לאף אחד פה בנוגע לזה.

לכל מי שחשב ששפילברג לא יכול לעשות סרט גרוע- כנראה טעה! מינכן הוא אחד הסרטים הנוראיים יותר שראיתי. אמנם יש רגעים גדולים ושיחזור תקופה ואוירה מדהים אבל הסרט פשוט משוחק נורא! וזה מתחיל מאריק באנה הכוכב וממשיך לגילה אלמגור האולטרה דרמטית (שתחזור למקלחת הבת זונה). יהודה לוי לעומת זאת- גדול!

זהו להפעם- לכל מי שחושש לאכול עוף- לא נורא זה גם ככה לא ממש בשר- אין כמו בשר אדום!!!

חבצואל היבוסי,
מחרחר אבל שמח!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

אזהרה שניה כבר....
מה נהיה איתך?