16.2.2006

תנועה בלתי מאוזנת בעליל

הסתיים שבוע ראשון בעבודה החדשה.
אני אמנם שם כבר מאמצע ינואר, אבל ביום ראשון האחרון ממש התחלתי לעבוד- סוליקו!
באופן לא כל כך מפתיע גם פה הלקוחות ממש מוכשרים. תוך שבוע אחד הספקתי להכיר כמה לקוחות- יש את זה שמנסה ולא הולך לו, יש את זה שמתלונן ומנסה למצוא דרכים לקמבֶּן לקוחות, יש את זו שהקשר בין הפה שלה למוח שלה מיקרי בהחלט- בקיצור- לקוחות יהיו לקוחות!

הבעיה האמיתית היא שאין לי עדיין ממש מושג מה הולך סביבי- מי נגד מי ולמה?!?! אז מידי פעם יש איזה לקוח ששומע 3-4 פעמים את המשפט "אז תן לי לראות אם הבנתי אותך..." ובפעם החמישית גם הוא וגם אני רוצים לדפוק את הראש בקיר ולשיר איזה שיר ילדים בכדי להירגע.

לא נורא!

אז נגמר לו השבוע... ננוח קצת ונמלא את המצברים... נראה קצת סדרות (נעשה איזה סיכום סדרות בפוסט הבא... לא שמישהו קורה את זה אבל נראה לי נחמד) ו... יאללה הלכתי לנמנם!

חבצואל היבוסי,
נותן בזכות ומקבל בחובה!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

הלו מה קרה לעדכונים?
נראה לך הגיוני שיותר מחודש אתה לא פה?