19.4.2006

9 ימים אבל מי סופר?

עוד שבוע ליום הגדול... החתונה!
אמנם הכל התחיל בהצעה אי שם בסוף יולי, אי שם ברודוס (חלק 1, 2, 3), אבל מאז עבר הרבה זמן והרבה ארגונים, החלטות וסידורים שונים ומשונים ואפילו איזו תקופת רגיעה באמצע של כמה חודשים, שבה שני חברים טובים, שהציעו נישואין אחרי, הספיקו להתחתן (כן גם יקותיאל התחתן אבל הוא הציע הרבה לפני).

בגלל שהחברים בטח כבר שמעו על כל הסידורים מכל כיוון, אני אחסוך לכם את הפירוט ואתן תקציר של מהלך העניינים. התכנון הוא על החתונה הפוכה (קודם אוכל ואח"כ החופה), האוכל הוא אסדו בעיקרו והמוסיקה ישראלית!!! בקיצור- יהיה שישו ושימחו!!!

טוב אני יודע שזה יצא קצר הפעם, אבל באמת שכבר זיינו את השכל לכולם וחבל לייבש אתכם שוב. מי שממש רוצה ולא שמע מוזמן תמיד להציק לי במסנג'ר, טלפון, יונת דואר או מה שבא...

בכל אופן לסיום כמה המלצות:
נזכרתי לפני כמה ימים באליל Weird Al Yancovic ואני ממליץ בחום לכולם להוריד או לקנות... טוב להוריד כמה דיסקים, הבחור פשוט גאון.
לחובבי הצילום, אני ממליץ על גלעד בן ארי, הבחור פשוט צלם מוכשר ואני מאוד אוהב את הצילומים.

זהו להפעם!

חבצואל היבוסי,
הולך לסדר שולחנות.

אין תגובות: