11.7.2007

ככה זה כשנותנים לאישה לנהוג

מספרים שהשדר האחרון שנקלט ממעבורת החלל צ'לנג'ר (Challenger) ב 1986 היה "תן גם לאישה לנהוג". מצחיק? כן. שחור? מאוד. מה אתה מעלה עכשיו זכרונות? מייד אני מסביר.

אני יודע שכבר זמזמתי פה בנושא הזה, אבל זה באמת מרתיח אותי ברמות שקשה לתאר (אפילו יותר מהעצבים שאני חוטף שמתלוננים על הטמפרטורה כשמתלבשים יותר קצר ממני) כשאני קורא עכשיו ב ynet שהמנוולת שאנסה את הדמוקרטיה במדינה הזו, עלולה לקבל חנינה מהנשיאה שלנו.

נכון, שר המשפטים פרידמן ממליץ על העניין (הרי הוא יותר חכם מכל שופט עליון שהיה אי פעם), אבל מי מקשיב למינוי פוליטי של ראש הממשלה הצחור שלנו? וכמו שזה נראה- הנשיאה דליה איציק, עלולה לקבל את ההצעה (זה שלנשיא אין שיניים והאמת שעכשיו גם ביצים, אבל זה עניין ביולוגי, כבר אמרתי?) הנלוזה והמטופשת הזו, שלמעשה אומרת לכולנו בקולה של בלומנטל "תראו איך אני מזמברת אתכם בתחת, מחייכת לי כל המשפט, מאכילה אתכם טוב טוב בחרא ולא יושבת יום אחד בכלא, כי אני נורא מסכנה שבעלי מת ואני בטח אהיה נורא עצובה..."

באמת מסכנה הבלומנטל הזו, כולי רחמים לקדושה המעונה הזו. מעניין באמת לדעת כשבעלה, שהיא טוענת שמאוד אהבה, היה חולה, לא הפסיקה לחייך בבית המשפט. אני כבר לא יודע אם זה בגלל שהיא מנוולת אמיתית ששמה זין אחד גדול על הדמוקרטיה או שזה נובע מהידיעה שהיא עומדת לפני שנת אבל שתסדר לה חנינה.

דבר נוסף לא ברור לי הוא הטענה של ילדיה שאמא שלהם נענשה די. במה היא נענשה בדיוק? שהיא צריכה לחיות עם עצמה עוד כמה שנים? תאמינו לי, אם אמא שלכם מסוגלת לעשות כאלה מעשים מטונפים ושפלים, אולי כדאי להתחיל להתרחק- שלא תקלקל לכם את הנכדים.

מצחיק? כבר לא. מרושע? מאוד.

חבצואל היבוסי,
עצבים עושים לי טוב.

5 תגובות:

Efrat Lev אמר/ה...

טוב תנוחי...

אנונימי אמר/ה...

אחלה, אחלה, אחלה של פוסט!
ללקק את האצבעות!

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה תודה

אנונימי אמר/ה...

אני נוטה להסכים עם מה שכתבת, אבל מתקשה להבין מה הקשר של הבדיחה על הצ'לנג'ר לעניין

קיסלר יניב אמר/ה...

זוכר שיש לנו אישה בבית הנשיא?
זה הקשר.