23.8.2007

משטרע

אי שם באמצע חודש יוני איזה גאון אחד התנגש בי בנתיבי איילון. האימפוטנט (שוטר) במקום אמר לי שיתקשרו אלי למסירת עדות כי הוא לא יודע מה המספר קריאה (גם אימפוטנט וגם גאון). אחרי כמה ימים ניסיתי נואשות להשיג את מספר הקריאה אבל במשטרה עובדים ממש טוב ורק במספר אחד עונים- לשכת המפקד במרחב איילון וגם שם יושבת איזה אחת שמדבר כמו סיגי מהרצועה ובשניה שרק אמרתי את המילה תאונה היא מייד העבירה אותי לבוחנים- שכזכור לא עונים!

חודש וחצי אחרי, השאירו לי הודעה בבית שאני צריך למסור עדות- אחרי תחנונים לגברת סיגי, קיבלתי את הטלפון של מפקד הבוחנים והוא שלח אותי למשטרת כפר סבא למסור עדות.

אין כמו יום חופש מהעבודה בכדי לבלות בתחנת משטרה... אז ככה זה הלך:

בכניסה לחניון, שומר רואה אותי עם תג נכה (היה בחלון), אומר לי לחפש חניה- חיפשתי- החניון מפוצץ ברכבים. החלטתי להכנס לשטח לרכבים מורשים בלבד ושם באמת יש חניית נכים (תענוג!) נכנסתי פנימה- במודיעין ישבה כנראה דודה של סיגי- שאמרה לי שאני צריך ללכת לתחנה ולא במחוז- אז הלכתי לתחנה.

ליד השירותים,
בקצה המסדרון,
יושב לו לבדו,
רוב כבודו הבוחנון.

לקחתי מספר (166) ויצאתי לחצר (שבינה לבין חדר הבוחן אין קשר עין) להמתין עם שאר העדים לאותו היום. השעה 10:30, המספר המוכרז 155!!! רק אז נתקלתי בשלט שהסביר שאני צריך רשיונות רכב ולמלא טופס (שנמצא בחדר הבוחן) יצאתי לרכב והבאתי אותו לחניית נכים ליד התחנה (גם בשטח למורשים בלבד) ובאתי למלא את הטופס עם העט שהמשטרה לא מספקת!!! עד עכשיו לא נורא.

בשעה 12:00 הסיפרה 161 הבהבה באדום על המסך, הייתי ממש מאושר- ידעתי שבחצר איתי יש רק את 162, 164 ו 165 השאר הלכו (בכל אופן שעה וחצי אם לא יותר). אבל המספר פשוט לא זז. הלכתי לבדוק מה קורה עם הבוחנון (מסכן עובד לבד) ועל הדלת הסגורה ישנו שלט שמודיע כי בין 12:00 - 12:30 הבוחן בהפסקת צהריים- אבל הוא בודד ומסכן, אז הציבור יחכה!!!

ב 12:30 חזר הבוחנון וב 12:45 הספרה 164 הבהבה לה- נורא התרגשתי- עניין אותי לדעת איך הוא משחק לבד גם את השוטר הרע וגם את השוטר הטוב? מתי אני מקבל את שיחת הטלפון שלי? האם אני אשב במעצר...

נכנסתי- הצגתי את המספר לבוחנון והוא שאל "תגיד איזה מספר יש בחוץ?" ורק אז הבנתי שאין לו מושג מי נכנס אליו ומה המספר שאמור להכנס!!!

אחרי שתי דקות גם הבנתי שהוא פשוט כותב במחברת (לא מחשב- מחברת כזו עם דפים....) את מה שאני למעשה כתבתי בטופס המטופש שביקשו ממני למלא. אני רק מנחש (מקווה לפחות) שמישהו אחרי גם יקליד את השטויות האלה למחשב.

אחרי 5 דקות הייתי בדרך הביתה.

אחרי החוויה הזו, אני באמת לא יודע אם אפשר לסמוך על השוטרים במדינה הזו. נראה שחבורת מטומטמים יושבת ומנווטת את הסירה הזו ישר לתוך קרחון! טמטום, חוסר התחשבות, אוכלי חינם, שירות גרוע, עבודה כפולה ומה לא? אולי כדאי להעביר את ההגה לידיים פרטיות! (אהה אולי בעצם לא, בטח איזה ראש ממשלה ישתתף במכרז...)

הנה כמה דוגמאות להתנהגות משטרתית למופת:
1.הפרעה לשוטר בתפקיד (YouTube)
2. שופינג משטרתי (משטרה דוט אורג)
3. שופינג משטרתי 2 (משטרה דוט אורג)
4. המכונית של סגן המפכ"ל דוהרת בכביש 6 (NRG)

חבצואל היבוסי,
אין שכל אין דאגות

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

כל מילה בסלע ידידי!
שיהיה המון הצלחה בעבודה החדשה ותרשום עידכונים...
סופש נעים לכולם

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה ידידי.
שיהיה המון בהצלחה גם לך :)

אנונימי אמר/ה...

באמת הגיע הזמן לעשות מהפכה במשטרה. מכל מוסדות המדינה זה כנראה הוא המפגר ביותר אחרי הקידמה.