20.8.2007

אל תשפוך זרעך לריק

מה לעשות לפעמים (האמת שבד"כ) חשוב שאנשים ידעו שעשית משהו- על הרעיון הזה ממש חיות כל חברות יחסי הציבור בעולם- אל תשפוך זרעך לריק- תדאג שמישהו ירטב.

מגעיל? אבל הייתי חייב, זה יותר מידי מצחיק.

נבחרי הציבור שלנו יודעים את זה טוב מאוד והנה דוגמא קלאסית:
בשבועות האחרונים יצאה חברת סלקום בהכרזה כבירה כי מעתה- לא נחוייב על דקה שלמה, אלא על פי שניה- שזה דבר יפה מאוד (אם מתעלמים מהעובדה שכל דקה תעלה לנו לפחות 60 אגורות) אבל לפחות לא נשלם סתם על שניות מיותרות כי דיברנו במספר שניות שלא מתחלק ב 12 (בד"כ התוכניות מחוייבות לפי תעריך של 12 שניות לפעימה)- התוצאה כמובן הייתה ברורה- עוד חברות הצטרפו לחגיגה ומכיוון שיש פחות או יותר עוד שתי חברות, אפשר להגיד שכולן כבר שם.

שר התקשורת שלנו, אריאל אטיאס (ש"ס), החליט לאסור על חברות הסלולר לשווק את תוכניות הדקה הראשונה, שהיו פופולריות בשוק עד לפני כמה חודשים (לפי TheMarker) והוא יודיע זאת לחברות בעוד... יומיים!!!

אז באמת יפה לך מר אטיאס, אתה הולך לקצור את הקרדיט על הסיפור הזה, הרי אתה עושה באמת כ"כ הרבה לאחרונה... מצנזר את האינטרנט... אההה בעצם זה לא ממש הלך אבל אני בטוח שגם מזה מישהו נרטב.

ועכשיו סתם בשביל הכייף והכותרת היפה, קצת קלאסיקה מונטי פייטונית:

חבצואל היבוסי,
יש טעם בחיים!

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

האמת היא שבמקרה הזה סלקום גזרו קופון ע"ח משרד התקשורת.
חברות הסלולר ידעו היטב שמשרד התקשורת מקדם את הרפורמה הזו כיון שהן השתתפו בשימוע שהוא ערך בנושא באפריל האחרון (שם נמצא שחברות הסלולר מקדמות את שיווק תוכניות החיוב לפי דקה ע"ח החיוב לפי 12 שניות).
http://www.moc.gov.il/new/documents/pr_heb/pr_20.8.07.pdf

דודו

אנונימי אמר/ה...

אבל המונטי פייטון גדול

דודו