31.8.2007

מי בא חיובים

אני שומע את המשפט הזה פעם ביום, ממש לפני שמתחיל עוד משחק חיובים מול הסל שתלוי על דלת החירום. אם עוד לא הבנתם- השבוע התחלתי לעבוד במקום חדש וכמו בפעם הקודמת, אני אתן פה כמה הבדלים קטנים:

1. משחקים חיובים פעם ביום.
2. שולץ מבשל מנות אחרות.
3. יש 10bis.
4. המזגן מקרר.
5. לא רבים על המזגן- הוא עובד על קירור אפילו שיש בחורות בחדר.
6. אמרתי שהמזגן אשכרה מקרר?
7. אפשר לשתות קפה בקומה שאתה עובד בה.

אבל...
1. הקפה אמנם טוב אבל פחות.
2. אין שולחן פינג פונג על הגג.
3. אין גישה ל webmail.
4. יש יותר פקקים בדרך.

עבר עלי שבוע די רגוע וטוב. את רוב הזמן העברתי בלשחק וקצת ללמוד מי נגד מי (מה שעדיין לא ממש ברור לי). פגשתי כמה חברים ישנים מעבודה קודמת (לפני הקודמת) ואפילו חבר מהלימודים. גיליתי שיש המון חברים מהלימודים שעובדים בסביבה (טוב, האמת מצאתי רק שניים שממש יושבים קרוב). אתמול סופסוף קיבלתי קצת מושג על מה אני הולך לעבוד, מה שקצת הרגיע אותי וביום שני זורקים אותי למים (אבל מחוץ למים הטריטוריאלים של ישראל).

חבצואל היבוסי,
ביום שבת הולך לים.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה עם התפקיד החדש
ארנון

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה

אנונימי אמר/ה...

בהצלחה בנאדם!
דודו

אנונימי אמר/ה...

שיהיה בהצלחה והאינגה מחכה לנו כשתחזור...