17.9.2007

(לא) אישית (ולא) לוחצת

ממש עם לבלובו של חצב, ממש לפני הגשם הראשון, מתחיל מבול של שנות טובות ולאחריו אוקיאנוס של סליחות. אבל מה??? שום דבר אישי, הכל כללי כזה ולא קשור, אז למה? הרי אמרתי לכם לפני שנה, שזה יקרה ושאני לא סובל את זה, אז אתם עושים לי דווקא???

מה שהכי מעניין אותי בתופעת השנות טובות הוא ההשתכללות. אני כבר שנים מנסה להסביר לכל מיני חברים, מאותגרים טכנולוגית, איך להסתיר את רשימת הכתובות שלהם, כשהם שולחים לי קבצים, בכדי למנוע את כל הספאם החוזר. כבר שנים שאף אחד מהם לא קולט ולא מיישם. אבל אותם אנשים השכילו להבין שלשלוח סליחה בתפוצה חיילית היא מעליבה למדי, אז פתאום הם נזכרו להסתיר את רשימת התפוצה. וואלה יופי!!!!

כושלאמאשלכם!

אז עכשיו, תפסיקו אם השטויות ומי שרוצה לבקש סליחה או לאחל שנה טובה, שפשוט ירים טלפון ואת הסליחה לכל מנהלי הרשותות בספקיות האינטרנט בעולם על כמויות הזבל שעוברות דרכם בתקופת החגים, אני אבקש בשמכם.

סליחה!

חבצואל היבוסי,
עם בוא החצב כואב לי הגב.

אין תגובות: