4.10.2007

מסתבר שהוא צחק

קוקי ואני היינו היום בעיר הקודש. לא נסענו לעשות הקפות ולהוציא ספר תורה (אפילו שממש רצינו), נסענו סתם לבקר חברים. בדרך ניסינו לחשוב איך נראית הנסיעה מחבצוליים לירושליים בעיני תיירים. תאכלס רוב הדרך, מכוערת למדי (נגיד איזור צומת בית ליד עד רעננה, בלי לרמוז איפה חבצוליים נמצאת על המפה) אבל יכול להיות שדווקא תייר דווקא יחשוב שזה נחמד ואפילו לא ישים לב לכל האנטנות וכבלי החשמל, שמעטרים את האזור בצורה כ"כ יפה ומרנינה- פשוט כי הנוף הזה שונה ממה שהוא מכיר מהבית.

בשלב מסויים הגענו לעיר הקודש לחברים המוזרים שלנו, שגרים בבית בלי מזגן (ועוד משלמים על זה) והרעפנו (טוב אולי אני מגזים) מחמאות על איך שהעיר נראית. מצד שני עיר הקודש שלנו, שמקפידה על בניה באבן ירושלמית, מלאה בפסיכים שמרססים כל מיני כתובות על הקירות. לפחות אם היה מדובר במשהו מחוכם, אבל גם זה לא. סתם קשקושים כגון "פסיכים פסיכים", "נשים לשלטון" (כן כאילו שזה יקרה) וכו'... לפחות היו משקיעים בצבע, אבל הקמצנים מרססים הכל בשחור. אם היו עושים את זה קצת צבעוני, אולי אותו תייר עוד היה חושב שזה יפה.

בסופו של דבר העסק מכוער למדי, אבל בכל זאת מצאנו לנו פנינת חמד קטנטנה ברחוב בצלאל, שבעיני תייר תראה סתם כמו כיתוב מכוער אבל אותי זה הצחיק:

חבצואל היבוסי,
עבר פה עכבר על אופנוע.

תוצאות הסקר "תירס חם הוא..."- תיקו!
אתם מוזמנים להשתתף בסקר הבא...

אין תגובות: