20.10.2007

סיפור בלשי

היום ביקרנו חברים בעיר הגדולה. זה היה הביקור הראשון שלנו בדירה (המושכרת) החדשה שלהם וגם זכינו לצהרים והכל היה טעים ונחמד. פוֹרֶסט (מלשון יער) היא חברת ילדות של קוקידו ואני מאוד אוהב להתווכח איתה, כי היא מתעצבנת מאוד מהר ולוקחת הכל אישית- רק לדוגמא- אחד הויכוחים בעבר שלנו היה על איזו מוסיקה ינגנו בחתונה של קוקידו ושלי ואחרי שהבהרתי לה שהכל יהיה ישראל, היא פשוט צעקה עלי שאני לא נורמאלי ושאין מספיק שירים ושכולם יתבאסו. בסופו של דבר היא בכלל לא באה לחתונה כי היא ניסתה את מזלה בחו"ל אבל נוכחה לדעת שהיה פיצוץ.

היום כשיצאתי למרפסת שלהם, ראיתי בבניין ממול מרפסת זכוכית שמלאה בצמחיה (בכמות ג'ונגלאית פראית עם חיות טרף והכל...) וכמובן שהתפתח ויכוח. אני טענתי שזו צמחיה אמיתית ופורסט טענה שמדובר בציור על הזכוכית כי זה אף פעם לא זז. אפילו ששאלתי אותה למה שמישהו יצייר צמחים על זכוכית ולמה הוא צייר חלק מהעלים יבשים - היא עמדה על שלה שמדובר בציור ולא צמחיה אמיתית.

פשוט הצעתי "בואי נלך ונשאל".

תוך 5 דקות מצאנו את עצמנו עולים במדרגות של הבניין ממול וניצבים מול הדלת המדוברת חושבים איך נציג את השאלה, כשהבחנו שהדלת לגג הבניין פתוחה. יצאנו לגג ואחרי שעקפנו איזה מזגן או שניים (לא שאפנו כלום, למזגנים שלום) מצאנו איזו פינה שממנה יכולנו להציץ לתוך הדירה המדוברת וכך נוכחנו כי הצמחיה אמיתית.

רק אחרי שירדנו למטה, התחלנו לחשוב על מה היה קורה אם בעלי הדירה היו שם במרפסת ופתאום מוצאים שני פסיכים על הגג שמציצים להם לתוך הדירה! אבל כמו שאומר הפתגם הבדואי הישן "אם לא תשאל איך תדע!?" אז אם חייבים אז פשוט חייבים!

אז אם אתם גרים באיזור רחוב סוקולוב בתל אביב ויש לכם מרפסת זכוכית מלאה בצמחיה- אנחנו מצטערים, לא התכוונו להפריע... ובפעם הבאה תנעלו את הגג.

חבצואל היבוסי,
הייתי אומר גשש בלש, אבל שמעתי שהוא בצרות.

אין תגובות: