20.10.2007

נוסטלגיה

אי שם לפני 6-7 שנים בערך, גרתי בממלכת השוקולד למשך שנה. החיים בבריסל היו מצויינים, מזג האויר היה בדיוק כמו שאני אוהב (קר גם בקיץ), הרבה אוכל, בירות ושוקולדים וכמובן חברים טובים לעבודה.

את בלגיה עזבתי כי רבתי עם הבוס או יותר נכון- לא נתתי לבוס לחרבן לי על הראש וכמו שכולם יודעים- כשאתה צריך לחרבן אתה צריך לחרבן ומי שמפריע חוטף! אז הוא חטף את הקריזה ואני חטפתי ממנו ומשם הכל הסטוריה, שלא מעניינת אף אחד.

ביום שישי האחרון (ממש אתמול) היה מפגש מחזור לכל יוצאי בריסל מהתקופה ההיא ואחרי שביררתי מספיק טוב, הובהר לי שאני בהחלט מוזמן ומה שהיה נשכח ושאין לי מה לחשוש מהרעלה או ניסיון התנקשות אחר מצד הבוס לשעבר, שמארח את המפגש אצלו בבית- אז באתי!

היה נחמד, אבל לא יותר מזה. כולם הגיעו והתחילו לקשקש, די מהר נוצרו חבורות ולאט לאט הכל חזר אלי... לא כולם היו נחמדים, לא עם כולם הסתדרתי ולמעשה הרוב אפילו לא טרחו להגיד בוקר טוב ובעצם מי שאני באמת אהבתי והיה חבר אמיתי- פשוט נשאר חבר עד היום וכל השאר פשוט נעלמו וכנראה מסיבה מספיק טובה. שלא תבינו אותי לא נכון- היה לי טוב בבלגיה, אבל עם האנשים הנכונים!

כל בועת הנוסטלגיה התפוצצה לי בפרצוף אחרי שעתיים של "אז מה? איפה אתם היום..." כוסומו את מי זה מעניין בכלל!? תשאירו לי את הזכרונות הטובים ואל תבואו לבקר!

חבצואל היבוסי,
מתרגל את הספרדית...

אין תגובות: