18.10.2007

משהו קטן וטוב 3

וואיי איך שכחתי שאני חייב פה המשך... אני ממש לא בסדר, אבל ממש לא בסדר. לפני שלושה חודשים ביררתי תעריפי שיחות של הטלפון הנייד שלי מול סלקום ואח"כ סיפרתי לכם שהשארתי הודעה למר עמוס שפירא (מנכ"ל סלקום) ופשוט שכחתי להמשיך את הסיפור...

זה בטח לא יפתיע אף אחד שטלפון מאמנון לא קיבלתי. במקום אמנון, חזרה אלי נציגה, שלדבריה הוסמכה על ידי עמוס ליצגו! (מעניין מה עוברים בהסמכה, נשמע לי כמו אחלה קורס, אולי אפילו מקבלים גמול השתלמות) בקיצור שלחו את הבחורה החביבה לשאול מה אני רוצה ולמה אני מטריד את מנוחתו של הקדוש מכולם. אז סיפרתי לה שאני לא מבין למה אני צריך להתחייב ובלה בלה בלה... כמובן שהמוסמכת לא אמרה דבר שיש בו בכדי דבר ממשי כלשהו ואפילו ניסתה להרשים אותי במילים גבוהות כמו אנקונדה (אנקדוטה בתרגום מהיר) אבל בשורה התחתונה התשובה הייתה "אם אתה חושב שסלקום תתחייב למחיר כמו שאתה מתחייב להיות מנוי- אתה כנראה לוקח משהו ממש חזק- כי זה לא יקרה".

סיכום ביניים קצרצר (כי העסק עוד לא נגמר):
1. בשביל לקבל תעריף נמוך- צריך להתחייב לסלקום.
2. סלקום לא מוכנים להתחייב לא לשנות את המחיר אפילו שהתחייבת אליהם.
3. הוצאתי מלא אנרגיה לחינם (טוב האמת שנהנתי מכל רגע).

הסיפור באמת לא נגמר אבל אני לא רוצה לעייף אף אחד פה וגם אני רוצה לסרוק כמה דברים לפני שאני ממשיך... כן כן יש למה לצפות.

חבצואל היבוסי,
נוקיה או אריקסון... זו השאלה.

אין תגובות: