22.11.2007

עליתה ונפילתה של הפועל חבצוליים

כבר כמה שבועות שהחברה בעבודה, המלאך (לא המחבל מהפוסט הקודם) ושייס (בעיקר שייס), מנסים לשכנע אותי להצטרף לליגת הכדורגל של האטריק (Hattrick). מדובר במשחק רשת, שמאפשר לכל אחד (או בעצם לא ממש) לנהל קבוצת כדורגל. מסתבר שיש המון מדינות והמון מנהלים והעניין מגיע לרמה כזו, שזו הופכת להיות השיחה בארוחת צהריים טיפוסית.

באיזה בוקר שקט בתחילת השבוע החלטתי שאני נרשם לחגיגה (מתוך שיעמום כמובן). בכדי להרשם צריך להזין מספר פרטים:
שם משתמש: חבצואל (איך לא)
מדינה: ישראל
עיר: חבצוליים
שם קבוצה: פורחס (שזה סחרוף הפוך).

למחרת הודיעו לי, שהבקשה שלי נדחתה, כי השם שבחרתי עלול לפגוע ברגשות הרכים של ילדים שעלולים להשתתף במשחק (???). החלטתי שאני לא מתיאש ונרשמתי שום בפרטים הבאים:
שם משתמש: חבצואל
מדינה: ישראל
עיר: טייבה (העיר הקרובה לחבצוליים)
שם קבוצה: null null (מקורי לא?)

למחרת לא הודיעו לי כלום. פשוט סגרו לי את החשבון!

מסקנה- גזענים!

חבצואל היבוסי,
לא רוצים? לא צריך!

אין תגובות: