19.11.2007

אוהדים עם דם על הידיים

היום קראתי ש"המלאך" מואשם בנשיאת נשק, בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות ובשיבוש הליכי משפט (לפי ynet). למי שאין כח להכנס לקישור ולא זוכר על מה אני מדבר- "המלאך" זרק חזיז במהלך משחק כדורסל ומאבטח שהיה במקום, סיכן את חייו (ושלוש מאצבעותיו) בכדי להרחיק את החזיז מהקהל והשחקנים.

ההאשמות שבגינן מואשם "המלאך" אינן עומדות בקנה מידה אחד עם המקרה עצמו והן מקלות בחומרת המעשה בצורה פשוט מבישה!

אני רק מתאר לעצמי מצב בו איש חמאס היה מגיע למגרש וזורק את החזיז, הרי הוא היה נעצר ומואשם בניסיון פיגוע המוני. "המלאך", לדעתי לפחות, אשם בדבר הרבה יותר חמור מאותו מחבל היפותטי- אותו "מלאך" זרק חזיז על אוהדי הקבוצה היריבה, רק בשביל לפגוע בהם, אפילו המניע האידיאולוגי/פוליטי חסר פה. הוא עשה את זה רק במטרה לזרוע נזק והרג!!!

אני לא בא להקל בחומרת מעשיהם של טרוריסטים באשר הם, אלא להחמיר עם עונשו של אותו טרוריסט מטונף שמכנה את עצמו בשם "המלאך".

ישנם מקרים ש"עין תחת עין" או "אצבע תחת אצבע" הוא בהחלט עונש ראוי!

חבצואל היבוסי,
זה שיורד גשם לא אומר שצריך לקפוץ בשלוליות.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

לא יודע מאיפה הבאת שהוא ניסה לפגוע באוהדי הקבוצה השניה.

אני חושב שהוא ניסה לעשות דבר מטומטם ומסוכן שיוצר התלהבות אצל האוהדים. רימוני הלם נזרקים מידי שבוע במגרשי הכדורגל.

צריך לתקוע אותו במקסימום האפשרי על מה שהוא *עשה*, או התכוון לעשות. חבלה חמורה במזיד היא לא, כמו שאני הבנתי את הפשרה, אחת מהן.