26.11.2007

סחטנות משטרתית

הרומן שלי עם משטרת ישראל כנראה שלא נגמר. הסיפור הנוכחי התחיל ב 30/01/2004 עוד כשהפונטו (ברוך שפטרנו מצרה ארורה זו) הייתה בבעלותי. באותו יום בהיר, חיפשתי לי חניה ברחוב נתניתי טיפוסי (או ליתר דיוק שמואל הנציב פינת הרצל) או במילים אחרות "משימה בלתי אפשרית", בכדי להגיע לסנדלר שלי (כן, יש עוד כאלה בעלי מקצוע. אם אתה נכנס היום לסנדלר זה אומר שאתה אחד מהטיפוסים הבאים: עני או בעל רגל אחת קצרה מידי. מאחר שאני לא עני לא קשה לנחש לאיזו קטגוריה אני נופל או מועד לתוכה). מאחר ולא מצאתי חניה וגם לא חנית נכים (למי שעוד לא הבין- יש לי רגל אחת קצרה) חניתי בחניה כפולה כשתג הנכה מתנוסס לו בגאון בשימשה הקידמית (כולל הפעלת וינקרים לכל כיוון אפשרי).

כשחזרתי מהשוּמעכר, ממש אחרי שתי דקות, ראיתי רכב משטרה עומד ורושם לי דוח. הסברתי לו שיש לי תג נכה, אז הוא התנצל ואמר שלא שם לב, אבל מאחר וכבר רשם את הדוח אין לו מה לעשות. קיבלתי את הדוח בהבנה (סביר להניח שקיללתי אותו בליבי) ונסעתי לשלום.

את הדוח שילמתי מספר ימים מאוחר יותר. סה"כ היה מדובר ב 250 ש"ח ולמעשה לא חשבתי שיש לי ממש קייס וסביר להניח שאני אפסיד במשפט, אז שילמתי, דרך האתר של בנק הפועלים (שאז הייתי לקוח שלו וזו טעות שלא תקרה שוב לעולם אבל זה לא העניין אז מספיק עם זה אני כבר שובר פה שיאים חדשים של פתיחת סוגריים בפוסט אחד מזורגג).

לפני יומיים אני מקבל דואר מהנהלת בתי המשפט המרכז לגביית קנסות, אגרות והוצאות (ויציאות) שטוענים שלא שילמתי את הדוח  וכי הוא עתה עומד על סכום של 438 ש"ח. בנוסף (כך הם רושמים במכתב) "על פי אישומי משרד התחבורה תוקף רשיון הנהיגה שלך עומד לפוג ביום 25/06/2008, והיות ולא שילמת את הקנסות, לא תוכל לחדש את רשיון הנהיגה."

סחטנות לשמה! חבורת המטונפים הזו, חיכתה 3.5 שנים בלי להזכיר לי בכלל שיש לי חוב (שלמעשה שולם) ואז מאיימת עלי שאם אני לא אשלם, הם לא יחדשו לי את רשיון הנהיגה- וכל הסיפור הזה לנהג שיש לו נכות בניידות וכאשר מעלים את מספר תעודת הזהות שלי במשרד התחבורה פרטים אלה נמצאים ומעודכנים! אבל אני לא מצפה מחבורת הליצנים הזו שידעו להפעיל מחשב ואני לא אתפלא אם הדוח הזה נשלח כבר ב 2004, אבל יונת הדואר איבדה את הדרך.

הם עוד ישמעו ממני... אני מבטיח!

חבצואל היבוסי,
עברתי לאריקסון והעולם לא קרס.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תמיד דופקים את הנכים.
לא הולך לך, הא?

קיסלר יניב אמר/ה...

אתה צודק בהחלט.
המצב צולע!

אנונימי אמר/ה...

אבא שלי מבטל דוחות חניה חופשי. הוא מפקסס את תג הנכים וזה נגמר בצ'יק. אל תשלם אף פעם.

אנונימי אמר/ה...

אבא שלי מבטל דוחות חניה חופשי. הוא מפקסס את תג הנכים וזה נגמר בצ'יק. אל תשלם אף פעם.

Doronme אמר/ה...

וואלה,
גם לי קרה מקרה דומה,
עם קנס על מהירות שקיבלתי לפני שש וחצי שנים...
אז עוד הייתי חייל, אז ביקשתי להשפט כדי שיחלקו לי את הדו"ח לתשלומים
ושילמתי כל חודש בחודשו.

אחרי 5 שנים הנבלות שלחו לי הודעה דומה, שחסר לי תשלום אחד (אז 150 ש"ח) והיום.... 550 ש"ח פלוס ריבית והצמדה....

כמובן שקבלה אין, אבל בודאות שילמתי את הדו"ח, אבל זה לא עניין אף אחד.
אז אחרי 5 שנים כשהייתי צריך לחדש את הרשיון עשו לי בדיוק את אותו הדבר... זונות

דורון