26.12.2007

פרצופספר

זה לא יקרה אנשים, זה פשוט לא יקרה.
לא משנה כמה הזמנות תשלחו לי, ניסיונות הפיתוי בלראות את תמונותיכם הססגוניות או ההצעות לכבוש את העולם- אני לפייסבוק לא נרשם!

נתחיל מזה, שהרשת מחייבת אותי להרשם אם אני רוצה באמת לראות איזה אלבום תמונות של חבר וזה כבר מביא את הסעיף (מה רע ב Picasa Web שעובדת באינטגרציה עם Gmail הנפלא... אההה גוגל... רק להגיד גוגל עושה לי טוב... גוגל... גוגל... גוגל... גוגל... כן.. עוד...) ונמשיך בזה שאין שם שום דבר חדש!!! אפילו לשלוח לי תצלומי מסך של הדף האישי לא שכנעו אותי.

אז העלו בפני נקודה נוספת- אתה יכול למצוא אנשים שהקשר איתם נותק!!! אוי זה פשוט שבר אותי!!! זה גאוני! אהה רגע... אולי יש סיבה שהקשר נותק?

בקיצור, מי שרוצה להשיג אותי- יודע איפה ואם זה איזה חבר עתיק יומין שבשלב מסויים חשב שהוא דולפין ולא דיבר עם אף אחד 15 שנה ופתאום נזכר שהוא בעצם לא דולפין ולא קיפוד ובעצם קוראים לו משה והוא שיחק איתי פעם כדורגל (אוי זה היה רחוק) יכול פשוט לחפש אותי ב 144.

חבצואל היבוסי,
הודו לא מחכה לי וטוב שכך כי אני לא מתכוון להגיע!

4 תגובות:

Yoda אמר/ה...

לדעתי סתם מצאת תחליף לעמוס שפירא מסלקום, מאז שיש לך טלפון מהעבודה אין לך על מי להתעצבן.
מזל טוב מצאת את פייסבוק.
לא שאני טוען שפייסבוק זה כזה דבר גאוני, אבל זה בהחלט נחמד מענין לפחות בהתחלה אחר כך זה נמאס כמו הרבה דברים אחרים.
העיקר שיש סיבה לכתוב!(הקוראים נהנים מהכתיבה שלך ואתה נהנה אז זה מה שחשוב)
בכל אופן אם בכל זאת תחליט להרשם אז אל תתבייש בגלל הבלוג הזה, גם לך מותר לשנות את דעתך.

אנונימי אמר/ה...

אני איתך בקטע הזה. אם אי אפשר לראות מה קורה שם בלי להרשם, אז אין שום תכלית לעניין. לא רק בגלל שזה מחייב אותי להרשם כדי לראות מה קורה, אלא בגלל שמי שירצה לראות מה אני עושה יהיה חייב להרשם גם הוא. זה אומר שכל מה שאני עושה שם משמש כפיתוי לגיוס חברים חדשים. מסקנה - זה סתם משחק פרמידה.

אנונימי אמר/ה...

אני נמנע בעיקר משום שהאתר הוא מקור אדיר לספאם.

קיסלר יניב אמר/ה...

את כמות ההזמנות אפשר להגדיר בספאם!