3.1.2008

כמה מספרים ותודה

אין לי מושג כמה אנשים צפו (קראו) בעונה החדשה השנה אבל החלטתי לבדוק כל מיני עניינים, אמנם לא לגבי השנה האחרונה אבל אני חושב שיש קשר למה שקרה בשנה האחרונה. אני אתחיל עם המספרים ואז עם כמה תודות.

אחד הדברים שאני אוהב לבדוק הוא מילות החיפוש שהביאו אנשים לבלוג, כי למעשה זו הדרך שבה אנשים שאינם קשורים אלי או מנויים על הבלוג מגיעים אליו. הרשימה שאני מקבל היא די מטופשת כי יכול להיות שמישהו חיפש למשל (וזו דוגמא בלבד) "משהו קטן וטוב" ומישהו (אולי אפילו מישהי אני לא מפלה) חיפש "משהו קטן" או אפילו "סלקום" אז מן הסתם אני מקבל אותם בנפרד בסטטיסטיקה. מה שעשיתי הוא לאחד את כל אלה והנה המובילים:

28.57% חיפשו משהו שקשור ל... סלקום
17.85% חיפשו משהו בקשר ל... ארץ נהדרת
7.14% חיפשו משהו בקשר ל... משטרה(ע)

בהתאם לתוצאות הנ"ל-
תודה לסלקום על השירות הגרוע שנתתם לי השנה!!!
ללא ספק עזרתם לי.

ועכשיו סתם בשביל לעצבן את כל אוהב השועל:
73% מהקוראים משתמשים ב IE
26% מהקוראים משתמשים ב Firefox
1% הנותרים לא מזוהים.

חבצואל היבוסי,
מסכם את הסיכום.

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הפוסט הזה משעמם

חלק מהפוסטים האחרים מעניינים

נא טיפולך בהסטת מרכז הכובד מפוסט כזה לאחרים

קיסלר יניב אמר/ה...

באמת בעיה אני הרי כל הזמן כותב
כאלה פוסטים בדיוק.

אנונימי אמר/ה...

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3493603,00.html

קיסלר יניב אמר/ה...

אכן חדשות טובות