7.1.2008

ריקוד מושחט

הערב ישבתי וראיתי קצת נולד לרקוד. זה קורה במשפחות הכי טובות. התוכנית התחילה, כולם שמחים, צביקה מצחיק, השופטים מעצבנים ואז מתחילים לרקוד בזוגות. ריקוד מודרני, בלט, פריסטייל אפילו עם הלירי אני מצליח להתמודד אבל אז הביאו אותה ביציאה- ריקוד קרקסי, כן כן, עשו לנו סירקוס החבר'ה בהפקה.

נראה לי שגם לצביקה די נמאס מכל הסיפור ולכן החליטו להביא אותה בקירקסות, ככה בשביל החדשנות. צביקה, במידה ואתה קורא שורות אלו (סביר להניח שלא, האמת שדי בטוח שלא, אבל זה יותר דרמטי ככה) יש לי שתי רעיונות שיעיפו לך את הגבות בפירואט אדיר.

הרעיון הראשון, קשור כמובן רק לנולד לרקוד. הרי בסופו של דבר הכל פה עניין של רייטינג נכון? והרי מדובר בתוכנית ריקודית משהו, מה שאומר שכמעט חצי מהאוכלוסיה לא צופה בה (שוב הסתבכתי עם הקהילה ההומולסבית אה?) אז למה שלא תכניס קצת פלפל ותגרילו גם לאפדאנס (lap dance בגירסת טרנטינו)? אני מבטיח לצפות כל שבוע!

את הרעיון השני אתה מוזמן ליישם בכל תוכנית ראליטי שאתה מפיק, מגיש או הוגה. כל שבוע עף מישהו, אם לא יותר וכולם מאוכזבים רצח, ילדות בנות 12 הולכות לישון בוכות ולמחרת כולם מקוננים על מר הגורל. אז במקום שכולם יצביעו למי שהם רוצים להשאיר אולי פשוט נהפוך את ההצבעה ומעתה יצביעו לאת מי שהם חושבים שצריך להעיף? או בניסוח קצת יותר פשוט:
במקום "זה היה הכי טוב" נצביע ל"זה היה הכי גרוע, לא רוצים אותו יותר!"

יאללה צביקה, הכדור בידים שלך.

חבצואל היבוסי,
רעיונות טובים באים כשמתקלחים.
פשוט צריך לעשות את זה יותר.

3 תגובות:

קיסלר יניב אמר/ה...

In Your Face

אנונימי אמר/ה...

קטנוני אבל בכל זאת:
"שתי רעיונות שיעיפו לך את הגבות בפירואט אדיר."
שתי רעיונות? שני רעיונות...

קיסלר יניב אמר/ה...

צודק במאה אחוז.
זה באמת קטנוני!