21.3.2008

שלוש ארבע ולעבודה

קמתי לי היום בבוקר ויצאתי לעבודה (צחצחתי שיניים והתלבשתי כמובן לפני כן) עם כוונה להגיע מוקדם. יצאתי ב 6:50 מהבית ובד"כ אני מגיע ב 7:30 לעבודה, רק שהיום החליטה איזו אסתר לארגן לכולנו צום.

צום כידוע הוא סיבה טובה לפיגוע (גם חג מלא בתחפושות וילדים ברחובות היא סיבה מספיק טובה) ומכיוון שזה יום טוב לפיגוע, משטרת ישראל הציבה מחסומים לכיוון העיר הגדולה נתניה. המחסום באיזור בד"כ מוקם לקראת השעה 7:00 ומתפרק אחרי שעתיים וחצי- ההגיון הוא שמחבל טוב קם לעבודה מוקדם. המחסום למעשה לא בא לתפוס את המחבל- הוא למעשה הוקם בכדי לייאש את המחבל- אם לא הבנתם אז ככה זה עובד:

המחבל, קם בבוקר (הוא לא מצחצח שיניים כי הוא מחבל ולאנשים רעים יש ריח רע מהפה והוא לא מתלבש כי מחבלים תמיד לובשים פיז'מה לבנה כזו) ואוכל פיתה עם לאבנה ושותה קפה שחור (בלי סוכר). בשעה שהוא שותה את הקפה, הוא עומד בחלון בתול-כרם ומשקיף לעבר נתניה, בעוד חיוך זדוני מלא שיניים חומות וגרגירי קפה שחור, עולה על פניו. בשלב הזה מבטו לאט לאט צונח ונוחת על כביש 57 המחבר בין שתי הערים הנפלאות (נתניה - תול-כרם) ומבין שאם הוא יוצא עכשיו הוא הולך לעמוד שעתיים בפקק- מתבאס ומחליט להתפוצץ ביום אחר.

לי לקח שעה ועשר דקות להגיע היום לעבודה רק בגלל שמשטרה ביאסה מחבל!

חבצואל היבוסי,
שירותי הסעות.

אין תגובות: