2.4.2008

הספירה לאחור החלה

אחרי שלא חזרו אלי ביום שני ב 23:55 החלטתי ביום שלישי בשעה 14:30 (חמישה ימים אחרי) להתקשר לביטוח ישיר להזכיר להם שהם צריכים לחזור אלי (ולמי ששכח פשוט שיבדוק את שני הפוסטים האחרונים).

חלי מביטוח ישיר סיפרה לי שהמחשבים נפלו ושהיא תקח פרטים ויחזרו אלי עד השעה 17:00 היום (יום שלישי).

אני: את בטוחה?
חלי: מבטיחה.
אני: בואי לאפס שעונים- מה השעה אצלך?
חלי: 14:30.
אני: והיום יום שלישי, כן?
חלי: כן, נו מה אנחנו נחזור אליך אני מבטיחה.
אני: תראי פשוט יש לכם בעיה עם לספור. כלומר, כסף אתם סופרים יופי, יש לכם בעיה בזמנים. את רוצה שאני אגיע לעזור לכם לספור?
חלי (משועשעת): אני מבטיחה לחזור אליך עד 17:00 אישית.

אחרי חצי שעה חזרה אלי ענבל נציגה בשימור לקוחות של ביטוחי החיים (אני אישית הייתי בשוק טוטאלי, היא התנהגה כאילו זה הכי טבעי שיש). ענבל סיפרה לי שאני הייתי השלישי בתור אצלה היום ושהיא קיבלה הודעה דחופה על כך שאני זקוק שיחזרו אלי במהירות. אחרי בירור קצר עם ענבל התברר לי שהייתי גם ככה רשום לחזרה ביום שלישי (שוב פעם לא יודעים לספור ונעזוב את ההבטחה של "יום שני גג"). ענבל גם רצתה לדעת למה אני עוזר וקיבלה הסבר מפורט על כך שביטוח ישיר עובד בשיטת חישוב זמנים שונה משאר היקום וע"י כך גורם למרמור עז כלפי הלקוחות וכמובן שהמשפט "הגעתי בגלל המחיר, הלכתי בגלל השירות" נכנס לשיחה.

אני: טוב, אז אתם מעבירים אלי את כספי החיסכון שלי לחשבון?
ענבל: לא, אנחנו שולחים אליך צ'ק. (12,000 ש"ח)
אני: אי אפשר לבצע פשוט העברה בנקאית?
ענבל: לא, רק צ'ק.
אני: טוב, אז תוסיפו לצ'ק את העמלה על ההפקדה.
ענבל: אני יעשה כמיטב יכולתי.

ענבל גם לא האמינה שביטוח ישיר לא רוצה לבטח אותי יותר ושהיא תבקש שישלחו לי את זה בכתב (אני חייב למסגר את זה).

עכשיו לדובדבן האמיתי:

אני פותח מייל אתמול ורואה את המכתב הבא (שם המשפחה הוסר)
 

יש מישהו בביטוח ישיר שהגיע לבלוג וממש רוצה לעזור!!! אני אישית קצת המום מהעובדה שבאמת מישהו הגיע לזה ועוד מביטוח ישיר (ענק). אני אשקול אם לשלוח לו מייל היום...

חבצואל היבוסי,
מעצבן את הקונצרן.

8 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תאמין לי חריימה.. אתה יכול לעשות קריירה מהתעללות באנשים...

איתך במאבק!!
קדימה ברעל!!

בצלאל אמר/ה...

ממש חזון אחרית הימים!

פעם בשביל להגיע לאחראים על השירות הקלוקל בחברה היית צריך לפנות למדורי צרכנות בעיתונים או לגופי הגנת צרכנים למיניהם.
עכשיו מספיק לכתוב על השירות בבלוג שלך, והם כבר יגיעו...

אנונימי אמר/ה...

this is getting better and better all the time


:)

אנונימי אמר/ה...

חבצואל היקר, אתמול היה אחד באפריל, ייתכן ומדובר במעשה קונדס ???
(יהלומית מספר 2)

קיסלר יניב אמר/ה...

יכול להיות אבל המייל אותנטי לחלוטין. בדקתי ולא מדובר בקונדסון מסוג כלשהו.

piggythrower אמר/ה...

העיטוף דואר שם הוא של impactia
זה חייב להיות אותנטי ("מה זה אותנטי?" - "הדוגמניות" עונה 1...)

אנונימי אמר/ה...

נמאס לי!
מהיום גם אני מפסיק לבטח אותך!

Yoda אמר/ה...

יש לך את האימייל של הקובי הזה?
אני רוצה לשאול אותו מה לעזעזל הוא עושה?
הם משוגעים!!! לבטח אותך שוב!!.