31.3.2008

ביטוח ישיר לא סופרים אותי (ואולי גם אתכם)

ביום רביעי 26/03 נודע לי שביטוח ישיר לא רוצים לבטח אותי יותר, לא נורא זה הדדי לחלוטין, גם אני לא רוצה להיות מבוטח שלהם.

ביום רביעי הבטיח לי המנהל הצונן (ראה פוסט קודם) שיחזרו אלי מביטוח החיים ואכן כך היה ובאותו היום (לא יאמן, לא הספקתי להגיד ג'ק...) חזרה אלי נציגה חביבה, שהבהירה לי שבכדי לבטל את הביטוח ולקבל את החיסכון, היא צריכה להעביר אותי למחלקת שימור לקוחות (?)

מוזר שחברה, שלא רוצה יותר לבטח אותי, תנסה לשמר אותי אבל אני בחור אופטימי והחלטתי לזרום עם זה- יאללה שיחזרו.

אני: מתי יחזרו אלי מהשימור?
נציגה חביבה: תוך 4 ימים.
אני: מתי זה יוצא? (סופרים שישבת או לא)
נציגה חביבה: ראשון, שני גג!
אני: את יודעת מה? קשה לי אבל אני יאמין לך.

היום הינו יום שני.
התאריך 31/03/2008.
השעה הינה 23:52.
בביטוח ישיר כולם כבר ישנים...

מעניין אותי לדעת אם בשימור הלקוחות יודעים לספור (רביעי, חמישי, ראשון... שני) עד ארבע- כי כסף הם דווקא סופרים טוב מאוד ומסתבר שגם פראיירים.

חבצואל היבוסי,
סופר כבשים...

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ממש מעניין אותי לדעת איך כל הסיפור הזה ייגמר

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.