1.6.2008

סובארו אוהבים שחם

אני שונא חום. כנראה שנולדתי עם איזה פאק בייצור וכל מצב שבו הטמפרטורה עולה על 18 מעלות צלזיוס, נחשב מבחינתי לחמסין. המצב הזה הביא אותי בעבר לסף התפטרות, אלימות, התעלמות ושנאה תהומית כלפי הגורמים לאותם חמסינים מקומיים. רק בכדי שתבינו- היום במשרד יש לי מאוורר שולחני למצבי חירום.

לפני חודשיים וחצי התחילו בעיות עם המזגן של העארסמוביל. בעיות הן כמובן- הפסיק לקרר. אבל לא לגמרי, אלא לסרוגין. פועל פועל פועל... נח... ואז שוב פועל פועל פועל... וחוזר חלילה וחלילה וחס. מבחינתי- לא פועל! להגנתי- גם קוקידו שמה לב והגישה תלונה במשרדי החברה או בקיצור "חם לי".

ביקשתי מנציג Avis שיטפלו בבעיה. הרכב נשלח לסובארו- שם עשו מה שעשו- אמרו ש"החליפנו שסתום וואקום ומילאנו גז". לא ברור איך חוסר גז גורם לעבודה לסרוגין אבל הם הדוקטור.

אחרי שבוע הרכב חזר אליהם עם אותה בעיה. הפעם סובארו הגדילו ראש ומילאו גז.

אחרי שבועיים (לא היה לי זמן) הרכב חזר אליהם והפעם... איזה מתח... הייתה דליפה!

מאחר ודי נמאס לי מכל הסיפור החלטתי לפנות לקצין הרכב (או בקיצור יוסי) והודעתי לו שחם לי ושאני לא מסוגל יותר. יוסי ארגן נסיעת מבחן.

נסענו, Avis ואני ברכבי עיר הקודש הרצליה וכאשר התחלנו מעט להאיץ Avis הכריז "אתה צודק. הוא מפסיק לקרר". כמעט שבכיתי מאושר. סופסוף מכירים בשגעון שלי, סופסוף אני לא המטורף היחיד. מייד נסענו לסובארו ולקחנו איזה יצחק (שם בדוי) אחד שיוכל גם הוא להגיע להארה. אבל יצחק סרב והכריז- זה שהמזגן פועל פועל פועל ואז נח- זה בסדר וככה מתנהג כל מזגן. גם העובדה שהמד חום שהוא תקע במזגן הראה בוודאות שהטמפרטורה עולה לא שכנעה אותו שהמזגן נח כל פעם שהרכב מתאמץ.

אחרי שהבהרתי ליצחק שאני חושב שהוא חתיחת שקרן משוחד ואיחלתי לו שהוא וצאצאיו יסעו כל ימיהם בסובארו- חזרתי לעבודה בהכרזה שאם המזגן הזה לא מטופל- הרכב הזה יכול לחזור לתחת של מנהל החשמליה במוסך סובארו המרכזי בהרצליה ולקרר אותו בימי הקיץ המרנינים של ארצנו הקרירה.

מיום רביעי אני נוסעעל רכב חלופי- סקודה רומסטר. שילוב של רכב משפחתי עם רכב חלוקת מזון לקשישים. לנסוע בנזין להרגיש דיזל. האמת שרכב מרווח מאוד, אבל זה רחוק מאוד ממה שאני צריך, בעיקר כשחלום חלוקת הלחם שלי עוד לא בר הגשמה.

עידכונים עוד יבואו...

חבצואל היבוסי,
חומוס עושה לי טוב לעיכול.

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

איתך ב 100%!!!!!!!
החום הביא אותי למצב כזה שהדחקתי את כל התקופה בה המזגן בחדר שינה לא עבד טוב...

היום אני חיה באושר קריר למדי
:)
נולי