15.6.2008

יפנאוטו עושים סידורים

"מחויבות לאיכות, שרות, אמינות" זו הסיסמא של המוסך המרכזי של סובארו בהרצליה. ביננו... לא קשה לעמוד בסטנדרטים כשהרף שלך כ"כ נמוך.

אחרי שביפנאוטו הבהירו לי שכל המזגנים נחים כשהרכב מאיץ, החליטו להחזיר לי את הרכב ולקחת לי את רכב חלוקת הלחם. שאלתי אם תיקנו את הבעיה והתשובה הייתה מאוד פשוטה "אין בעיה, אז אין מה לתקן"- מפתיע? לא ממש.

נכנסתי לרכב לבדיקה וגיליתי ששברו לי את הדיבורית- מה שיפה זה שהם שברו אבל השאירו את החלקים, כדי שאני אוכל לתקן. נציג אוויס החליט להעמיד את העצבים שלי במבחן ושאל "אתה בטוח שזה לא היה שבור לפני כן?" יאמר לזכותו שהוא הביא חלק חלופי ונפתרה הבעיה- כרגע זה הדבר היחיד שאני יכול להגיד לזכותם של אוויס- פרט לזה פחחחחח...

כשאני מוסר רכב למוסך, אני בד"כ מוציא חפצים יקרי ערך (משקפי שמש, את הפאנל של הרדיו דיסק וכו...) לא תארתי לעצמי שיגנבו לי דווקא את המחזיק מפתחות של העגלות בסופר- כנראה שזה מצרך נדיר או שבעצם ככה זה בכל הרכבים- מה שנשאר ברכב שייך למוסכניק- יכול להיות אבל אני ממש בספק שזה אמור לעבוד ככה.

נסעתי עם החממה הביתה ופתאום שמתי לב שמשהו מאוד מוזר קרה- נוספו לי כמה מאות ק"מ במד המרחק. החלטתי לבדוק את העניין והתקשרתי ליפנאוטו- שם אמרו לי שהרכב נכנס עם ק"מ כזה שלמעשה נוספו לי 428 ק"מ בזמן שהרכב ישב במוסך. התשובה של אוויס לעניין- היינו צריכים לעשות נסיעת מבחן. אני אומר- מצאו להם רכב לסידורים.

כרגע, אם אני רוצה להנות מאויר ממוזג ברכב אני צריך להתניע ו... זהו מרגע זה אסור לזוז, לחיצה קטנה על הגז והסאונה מתחילה לפעול. אז אנחנו סובלים בשקט (בליווי גידופים ואיחולים לבבים מאוד שאני מוסר לבעלי יפנאוטו, יצרני סובארו ומחלקת השירות של אוויס) בידיעה שיום יבוא והם ימותו מחום- כי כל מוסכניק דינו להצלות בגהנום.

חבצואל היבוסי,
מחר אוכלים תנעמי!

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

לפחות הם לא הציעו לך למלא שוב גז...

אנונימי אמר/ה...

וואו.

אני לא מבין למה אתה מרשה לחברה שלך לעשות לך את זה. אין לכם קצין רכב? זה התפקיד שלו למרר את החיים לחברת ליסינג. ואם אין לכם אחד כזה, אז הגיע הזמן שיהיה. תגיד להם שבמקום להשקיע זמן בעבודה, אתה מבזבז זמן יקר -שלהם- על המוסך הזה.

Yoda אמר/ה...

לדעתי סובארו ואוויס הם בכלל שתולים של מירה ממרכז התמיכה בסאפ!!! (:
אני בטוח שאתה נזכר בה שאתה נוסע בסובארו ומתגעגע!!!!
אני מתאר לעצמי אותך נוסע ברכב,ואתה אדום כמו איזה אירי שעכשיו יצא מהפאב!

קיסלר יניב אמר/ה...

רוני- אני מנוע כרגע מלהגיב כי ביקשו ממני להנמיך פרופיל וזה מה שאני עושה. הנושא בטיפול.

כן אני אדום מחום וזעם :)

אנונימי אמר/ה...

נראה לי שחסר לך קצת ויטמין P...
כשיש פרוטקציה לא צריך קשרים.

אכן הבעיה שאתה מדבר עליה היא אחת המרגיזות והמעיקות בקיץ.