26.7.2008

סובארו סוף דבר

תקציר הפרקים הקודמים:
לקחתי סובארו אימפרזה בליסינג. כשהגיע הקיץ גיליתי שהמזגן לא אוהב שהרכב מתאמץ ויוצא להפסקות קפה כל דקה וחצי. מוסך יפנאוטו בהרצליה לקחו את הרכב לסידורים ועשו 428 ק"מ למטרות "בדיקה" ואיחלו לי להחנק עם האוטו...

מאז העסק הלך והסתבך ועלה לי בהרבה עצבים ובריאות. עירבתי את מחלקת משאבי אנוש ורכש וכשזה לא הניב שום דבר החלטתי לערב את הבוסים הגדולים. הבוסים הגדולים, אמנם עסוקים, אבל תמכו בי ועזרו לי. אני לא נכנס פה לפירוט יתר מכיוון שמדובר פה במקום העבודה שלי- שכידוע- אני מאווווד אוהב!

ביום חמישי גנב אותי הקצין רכב והציג לי שברולט אופטרה- נקיה, שלא עישנו בה והאמת חדשה (4500 ק"מ). שאלתי מה לגבי נושא תום תקופת הליסינג והוא פשוט אמר לי "אל תדאג" ישר התחלתי לדאוג, אבל שמרתי על שתיקה ואכן זה השתלם.

ביצענו החלפת רכבים, העברנו חפצים, החלפנו חתימות ועכשיו אני יכול להגיד בכייף שהנושא נסגר עד תום.

קצין הרכב החליט להציג בפני מכתב מהקצין הטכני של סובארו ישראל. במכתב מסביר אותו בעל תפקיד כי כאשר רכב מסוג סובארו נמצא בהאצה קשה או במאמץ (וזה ציטוט) המזגן מפסיק לקרר בכדי לאפשר למנוע לקבל משאבים נוספים. מה שאני לבד מזה הוא שהרכב שהיה ברשותי- לא היה תקין! בכל האצה וגם במאמץ הקטן ביותר המזגן היה מפסיק לקרר- אבל ביפנאוטו זה היה יותר מידי מאמץ בכדי לאתר את הבעיה ולתקן. מה שנותר לי להגיד להם הוא רק:

תחנקו עם האוטו!

חבצואל היבוסי,
למי אכפת מעוד כמה שערות לבנות?!

11 תגובות:

ויקטור אמר/ה...

כרגיל, ענק !!
..בהיותי מכיר את הסיפור במקצת...

:-)

תמשיך ככה ידידי !!

אנונימי אמר/ה...

אין על אסטון מרטין [שמואל, הרצליה]

אנונימי אמר/ה...

אין על רולס רויס [משה, כפר סבא]

אנונימי אמר/ה...

אין על רנו 9 מודל 89 שנפרצה בחבצוליים [טוסטר, פ"ת(?!)]

Yoda אמר/ה...

יש לי אופטרה , אוטו מרווח ונעים.
רק תזהר בסיבובים האוטו ממש קל

אנונימי אמר/ה...

עם הקטנטונת בדרך הייתי ממליץ לך לקחת בחשבון גם האמר H2...

רכב בטוח (גם בסיבובים)...

אנונימי אמר/ה...

סוף טוב, הכל טוב...
אין מה להגיד.... לבסוף חזר החיוך לפנים :)

אנונימי אמר/ה...

לא קונה סובארו

אנונימי אמר/ה...

לנו יש סובארו ואין שום בעיה איתה! מזל שאין לנו מזגן... :)

אנונימי אמר/ה...

ובא לציון גואל!

אנונימי אמר/ה...

גם במאזדה 6 שאתה נותן בקיק-דאון כדי לעלות בעקיפה מ - 90 ל - 130 המזגן מתנתק לרגע בעומס מלא. לאיזה 3 שניות נהיה מה-זה-חם באוטו.... האמת שאני לא רואה את ההבדל בין אופטרה לסובארו. שתיהן צורכות אורז ומיוצרות במזרח. לא להאמין שהצלחת להביס את הליסינג . אבל שיהיה לך ברור. עכשיו אתה "מסומן" לטוב ולרע. בדיוק כפי שהיית פה. לשירותך תמיד. עצבן