23.7.2008

בבית עד הבית

במסגרת ההכנות להגעתה של פיצקי, כלומר בתצורת תינוקת ולא עוד עוברית (זה אמור לקרות ממש בקרוב), קיבלנו מאחי עריסה מתקפלת. אחי אחסן את העריסה והמזרן במחסן ולכן החלטתי שאת המזרן (שנקרע) אני אחליף בחדש וכך יצאתי בחיפושים אחר מזרן בגודל מאוד ספציפי והאמת- לא סטנדרטי.

אחרי חיפושים רבים, כולל רב-קט, שילב וגם באתרים שונים באינטרנט, הגעתי לאתר בבית ושם מצאתי את אותה עריסה בדיוק. מכיוון שנזקקתי רק למזרן יצרתי קשר עם בעל האתר, בחור בשם ירון גיל. אחרי שהסברתי את מבוקשי הפנה אותי ירון לרפד מכיוון שטען שהמזרן אצלו יחסית יקר כיחידה עצמאית.

שבוע מאוחר יותר, אחרי שגיליתי שלמעשה אני מגיע לאותו הסכום בדיוק, חזרתי לירון וביקשתי לרכוש את המזרן ממנו ואז נוכחתי להפתעה- ירון הציע לי לשלוח את המזרן ורק כשהוא יגיע אני אצור עימו קשר ויעביר אליו את פרטי אמצעי התשלום ונסגור חשבון.

בהתחלה האמת זה נשמע לי Too good to be true ולכן החלטתי לברר קצת יותר מידע וגיליתי ביקורות מאוד מחמיאות באתר זאפ.

אתמול התקשרתי לירון בכדי לשאול מתי יגיע המזרן והתברר לי שירון פשוט הגיע לחבצוליים באופן אישי, בכדי לבדוק שהמזרן אכן מתאים ולחסוך לי עלות משלוח שניה (במידה והמידה לא במידה) ורק אחרי בדיקה נסגרה העיסקה.

אמון שכזה לא נראה כל יום ואין מה לדבר על שרות ברמה כה אישית!!! מהיר ויעיל.

אז אם חסר לכם משהו בבית, תעשו ביקור באתר בבית.

תודה לך ירון.

חבצואל היבוסי,
קונה חכם.

אין תגובות: