5.8.2008

הקשר בין משרד הרישוי לבנק הזרע

יום אחד נכנס שודד רעול פנים לבנק הזרע, מצמיד אקדח לראש הפקידה ואומר לה לשם הכל על השולחן. "אבל זה בנק זרע, אדוני" אומרת הפקידה. "לא משנה לי" עונה השודד. הפקידה מניחה מלא צינצנות מלאות בזרע על השולחן ואז השודד אומר לה "תתחילי לשתות". הפקידה תופסת צנצנת ושותה "תשתי עוד אחת" אומר השודד והיא שותה. אחרי 5 צנצנות מוריד השודד את כיסוי הפנים והפקידה רואה שזה בעלה "משה, מה אתה עושה?" והוא עונה לה "את רואה, כשאת רוצה את יכולה!".

לפני שבוע (יום ראשון בבוקר) הגעתי למשרד הרישוי בנתניה בכדי לשנות את מספר רכב הליסינג על תו הנכה שברשותי (נכות פיסית, הנכות הנפשית אינה ברת טיפול). המשרד פתוח בין 7:30 עד 12:30- עובדים קשה. הגעתי מוכן, כבפעם שעברה, עם מכתב מטעם החברה שהרכב נמצא אצלי תחת חוזה ליסינג.
פקידה: זה לא מספיק.
אני: למה? זה בדיוק מה שהספיק בפעם שעברה.
פקידה: צריך אישור בין החברה שלך לחברת הליסינג.
אני: ... אין כזה דבר, האישור שהבאתי הוא האישור שאנשי הרכב שלנו מוציאים במקרים האלה תמיד.
פקידה: תבקש שילחו לך בפקס את האישור לדואר ותחזור לפה, בלי תור.

כן, מאוד הגיוני, הרי קצין הרכב תמיד מגיע ב 8 בבוקר לעבודה והרי אני לא עובד ויש לי את כל היום פנוי לרשותי, שלא כמו עובדי משרד הרישוי העסוקים והמסכנים שלרשותם רק חצי יום פנוי... מסכנים כל כך.

היום חזרתי למשרד הרישוי עם חוזה הליסינג שלי ואותו אישור שהבאתי בפעם הקודמת. ניגשתי לפקידה אחרת.
פקידה: אפשר תעודה מזהה?
אני: בבקשה. יש לי גם חוזה ליסינג ואישור מהחברה שהרכב בבעלותי בחוזה ליסינג.
פקידה: אני צריכה רק תעודה מזהה.

חבצואל היבוסי,
אם רוצים, אז יכולים.

תגובה 1:

Efrat Lev אמר/ה...

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח