31.8.2008

יום הבלוגים 2008

שוב הגיע יום הבלוגים ואני אמשיך במסורת הבלוגספירה ואמליץ על כמה בלוגים שאני קורא בשנה האחרונה. אמנם בחודש האחרון אני קצת מזייף אבל בזה אשמה ילדה אחת קטנה בנולדה לה לאחרונה :)

רנדומלי - הבלוג של... טוב אני לא יודע אם הוא ממש רוצה שאזכיר את שמו, אבל הוא אחד האנשים הטובים שאני מכיר. הכרנו בזמן שעבדתי אצל ספק אינטרנט והוא אפילו היה הראש צוות שלי (אכן מסכן). פרט להמון שטויות, מהסוג הטוב, תמצאו בבלוג המלצות על סרטים (הוא טוב) והגיגים שונים מעולמם האפור של אנשי הטכנולוגיה... (גם אני כזה...)- מומלץ בחום!!!

רוני יניב נקודה נט - עוד חבר מימי האינטרנט הטובים. המלצתי עליו גם שנה שעברה. רוני המעיט בכתיבה השנה (אני מאמין שמדובר בזאטוט מסויים ועבודה חדשה) אבל כל פוסט- לפנים!

Biobubble - בלוג בנושא איכות הסביבה של אלדד ברעם, חבר מתקופת הלימודים, שהחליט שמישהו צריך לעשות משהו בנושא והנה תרומתו. הבלוג ממש חדש אך מעוד ענייני ומעניין... חשוב כבר אמרתי?

וובסטר 4 - שהיה גם 3 ושייך לחנן כהן, פעיל אינטרנט (להגדרתו) כותב על המון דברים ותמיד מעניין. הוא גם זה שאחראי על כל הבדיקות על דואר הזבל שאני מחזיר לחלקכם.

חבצואל היבוסי,
הכל תלוי בלילה.

תגובה 1:

ג'יבס אמר/ה...

ממליץ לך ולכל האבאים המאושרים באשר הם...

בלוג נפלא:
http://onefather.blogli.co.il/