6.9.2008

קולומבוס עדיין מחפש את אמריקה

ביום רביעי שייגץ חגג יומולדת 37- אז ראשית מזל טוב! ומכיוון שזו היומולדת שלו, הצוות יצא למסעדה שהוא בחר והוא בחר ללכת לקולומבוס הרצליה.

קולומבוס היא אחת המסעדות הותיקות יותר בהרצליה, קיימת כבר 15 שנה אם לא יותר ואני חושב שאין מישהו שלא ביקר במקום אי פעם. אני ביקרתי שם לפני 10 שנים בערך והיה זוועה. שייגץ טען שיש בעל בית חדש ושהכל טוב והמנות טובות ויפות ושארוחה עסקית עולה 39 או 49 ש"ח (זה כבר נשמע לי מפוקפק).

הזמנו מקום והגענו כולנו.
12:50 הזמנו מנות ראשונות ועיקריות.
13:00 הגיעו המנות הראשונות (אני אכלתי כנפיים של עוף רה במיוחד).
13:15 נלקחו מאיתנו הצלחות הריקות של המנות הראשונות...
...
13:45 קראנו לאחרי משמרת (כנראה) בחור שמן וקריח וקצת מפחיד האמת והבהרנו לו שאנחנו עדיין ממתינים למנות העיקריות "עוד חצי דקה הן אצלך" טען ואכן הגיעו מנות עיקריות לשולחן, אבל לא של כולם. 7 מנות הגיעו מתוך 8 שהוזמנו. 2 היו סטייק אנטריקוט 250 גרם (המסעדה מתגאה בבשרים שלה) שהוזמנו ברמת צלייה מדיום. שני הסטייקים הגיעו - דקים במיוחד, אולי 10 גרם ושרופים למשעי. מנת ספגטי בולונז שהוזמנה לא הגיעה- החזרנו את הסטייקים ושאלנו איפה הספגטי.

תהינו אם קולומבוס יצא לחפש את הספגטי...

14:15 חזרו הסטייקים - אבל פשוט ויתרנו, החלטנו שזה יותר מידי. הספגטי בכלל לא הגיע. התלוננו לבעלי המסעדה החדשים (לא נראה לי שהזיז לו) והלכנו בלי לשלם על המנות.

למדתי רק דבר אחד מהסיפור הזה- אם המסעדה הזו עדיין קיימת אחרי 15 שנה של אוכל גרוע אז כנראה המשפט הבא פשוט נכון:

פריירים לא מתים, הם רק מתחלפים!

*** 6/9/2008 23:04
עכשיו התברר לי שלמסעדת קולומבוס אי אפשר להוסיף המלצות באתר Rest. אני חושב שזה אומר הכל!

חבצואל היבוסי,
איכס מגעיל!

תגובה 1:

אנונימי אמר/ה...

סי נו מור...
עד היום הרגשתי פספוס שעדיין לא הלכתי.

כנראה שהפרסום ברדיו באמת עובד.
הכל מהכול והכל בקולומבוס...
תודה על האזהרה