6.9.2008

אויי ויי מינה טומיי

ביום חמישי בא לנו להזמין משהו קצת יותר איכותי מהזבל שניסו להאכיל אותנו בקולומבוס יום קודם. אחרי התיעצות קלה- החלטנו להזמין ממסעדת מינה טומיי בהרצליה. ההזמנה בוצעה ע"י אתר 10Bis.

אחרי שעה- האוכל עדיין לא הגיע ומידי 5 דקות בדקתי בלובי (המשרד צמוד) אם השליח במקרה הגיע. ככה העברנו את הזמן עד שהחלטנו להתקשר למסעדה (אחרי שעה וחצי בהן לא הגיעה ההזמנה, שהייתה אמורה להגיע תוך 60 דקות).

אני: אנחנו ביצענו הזמנה לפני שעה וחצי ועדיין ממתינים.
מינה טומיי (לא היא ממש): ההזמנה יצאה כבר מזמן.
אני: אז גם אתם מאחרים וגם האוכל יהיה קר?
מינה טומיי: אם הוא (השליח) לא מגיע תוך 5 דקות תתקשר שוב.

עברו 5 דקות, בלובי עדיין אין משלוח ממינה טומיי, התקשרתי שוב והפעם קיבלתי את מנהל המסעדה (ככה הוא הציג את עצמו) שאמר לי שהוא חוזר אלי תוך כמה דקות כי הוא צריך לברר (?).

אחרי 5 דקות הגיע המשלוח ובמקביל הגיע טלפון ממנהל מינה טומיי הרצליה
מנהל: אני לא מבין מה הבעיה- המשלוח הגיע אליכם לפני 20 דקות.
אני: ממש לא, הוא הגיע ממש עכשיו.
מנהל: לא יכול להיות, השליח פה כבר מלא זמן.
אני: אתה טוען שאני משקר? הרי דיברנו לפני 5 דקות ולא היה פה כלום.
מנהל: לא יודע, אני יודע שהמנות אצלכם כבר 20 דקות, תשאל את הפקידה בקבלה איך נראה השליח.
אני: אתה צוחק עלי? אני אומר לך שהשליח הגיע ממש עכשיו.
מנהל: טוב זה לא מה שאני יודע.

בשלב הזה השיחה התדרדרה לפסים לא נעימים ולא ממש באשמתי. האוכל היה חם, מה שמעיד על כך שהשליח כנראה יצאה אחרי שדיברתי עם המארחת בפעם הראשונה.

מסקנה: לא להזמין ממינה טומיי- המנהל פשוט מתחת לכל ביקורת וכנראה לא מבין שחלק מהחוויה זה גם השירות- שבמקרה של מינה טומיי הוא גרוע במיוחד.

חבצואל היבוסי,
לפחות לא שולץ.

תגובה 1:

ג'יבס אמר/ה...

למה לא שאלת...

קולומבוס היה גרוע ונשאר גרוע, הדבר היחיד שאי פעם היה שם טוב זה חלת הבצל...

בקשר למינה טומי, הספיקה לי פעם אחת כדי להבין שלשם אני לא חוזר.

אם בבשר חשקה נפשך תנסה את בלק סיטר או וויט הול וכמובן מיט אנד ווין הנהדרת למרות שהיא כשרה!

אם באסיאתי חשקה נפשך, אין כמו הג'ירף הוותיק...

למרות שלפני כמה חודשים היתה מסעדה אסיאתית שנפתחה ונסגרה געבור חודשיים בערך ליד האגאדיר, היתה להם מנה של נודלס מוקפץ בג'ק דניאלס וזה היה ממש טעים.

אבל כגודל ההצלחה כך גם הנפילה וכמו שהם הופיעו ככה הם נעלמו.