12.11.2008

אורנג' בשיחה חוזרת 2

כמו שכבר ציינתי לחברה שאני עובד בה, יש תוכנית ממש נחמדה וזולה עם אורנג'. כמו לכל חברה שיש לה מספיק אנשים, יש אדם שמוגדר כאיש הקשר וגם אצלנו יש אחד כזה או יותר נכון אחת. אחרי שפניתי אליה בשאלה האם יש חבילה לבנות זוג- היא הפנתה אותי לאיש קשר באורנג' ומסרה לי את פרטי החבילה.

אשת הקשר שלנו גם ציינה בפני שאני חייב לרכוש מכשיר חדש אם אני רוצה לצרף את אשתי לעסק. אחרי בירור מול אורנג' ומאוחר יותר מול אותו איש קשר התברר שאין שום צורך בכך ואפילו אפשר להשאר עם אותו מספר- רק צריך להציג תעודה מזהה וכרטיס עובד במרכז שרות.

הגעתי למרכז שרות היום, מצוייד ביפוי כח, צילום תעודת זהות של קוקידו וכרטיס עובד. אחרי שתי דקות הסתבכו העניינים כשהנציגה גילתה שעל הכרטיס עובד שלי אין שום לוגו או מציין אחר של שם החברה- הסברתי לה שזה בעצם אירגון פשע שמממן את החמאס ע"י מכירת איברים להשתלות בקמבודיה, אז היא השתכנעה. טוב האמת שפשוט הסברתי לה שאנחנו לא עובדים בארץ אבל אם היא תסתכל בתעודת זהות שלי ותציץ במחשב שלה- היא תראה שאני בחבילה שהחברה מסבסדת וזה נראה לי הוכחה מספיק טובה לעובדה שאני עובד שם! היא השתכנעה גם בזה.

בקיצור- למי שעובד איתי וקורא את הפוסט הזה- החבילות לבנות זוג מצויינות. לא צריך לקנות מכשיר ולא צריך לרכוש קו חדש (במידה ומדובר במספר אורנג' קיים) וכל הסיפור מסתכם בשתי דקות במרכז שירות של אורנג'.

לעצבן שרצה לדעת את פרטי החבילה- אתה חושב שחבורת הגרמנים האלה שאצלם אתה עובד יזוזו במיל בשביל איזה יהודון? בקיצור תתקשר אני אספר לך הכל.

חבצואל היבוסי,
יותר מידי פוסטים אתם עוד תתרגלו.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

בסוף עוד נחשוד בך.
הכל טוב ?! איך ייתכן ?
שי

Yoda אמר/ה...

אל תדאג אנונימי, זה רק עד שהם יעצבנו אותו ואז הוא יתחיל להתקשר ולהתעלל בהם והם יצטערו שהם הציעו כזאת חבילה משתלמת ויגידו לו שהם לא רוצים אותו בתור לקוח, ואז הוא יחזור לסלקום(כי אין יותר גרועים מפלאפון) והם יציעו לו חבילה משתלמת כי הוא לקוח חוזר, וכעבר כמה חודשים הם יזכרו מיהו והוא יחזור לאורנג', וכן הלאה וכן הלאה...