12.11.2008

אנחנו דור מזויין

לא היה קשה לפספס את הבחירות לרשויות המקומיות, בעיקר כשאתה גר במושב ולמי איכפת ממך בדיוק. מסתבר שאחוזי ההצבעה לבחירות המקומיות היו ממש נמוכים, משהו בסביבות ה 40%. בגל"צ מצאו לנכון לראיין ראש עיר יוצא (אם אני לא טועה של ראשון לציון) ואחת השאלות היתה לגבי סוגיית אחוזי ההצבעה- המראיין שאל האם זה נובע מחוסר סיקור בתקשורת.

תשובת ראש העיר לשעבר הייתה הזויה לחלוטין (אני מצטט בקירוב):  אחוזי ההצבעה הנמוכים נובעים מכך שגדל פה דור, שלא מבין שהבחירות המקומיות הן אלה שיכולות להשפיע על חייו וכי לדור הזה פשוט לא אכפת!

אז כמה דברים לי לראש העיר לשעבר:
לפי דבריך, כל ציבור המצביעים שהצביעו לך בבחירות הקודמות מתו, נפטרו, חדלו מלהתקיים או שחוו בערה ספונטנית ולכן מי שנשאר הוא רק אותו דור חדש(?)מעניין שאתה מגיע למסקנה הזו בדיוק בסיום הקדנציה. יכול להיות שלאותו דור בעצם ממש אכפת, אבל כמו דור המצביעים שהצביעו לך, הוא הגיע למסקנה שזה לא משנה למי הוא יצביע, אותו נבחר ציבור לא יעמוד בדבריו וינסה לקדם את ענייניו ואת עיניינם של התורמים לקמפיין- או במילים אחרות- 60% מהציבור הבין שכל מי שמגיע לכהן בתפקיד ציבורי כראש עיר ומעלה, כנראה ניכן בקישורי שחיטות ממוקצעים ומושחזים ומשם הדרך למטה איננה רחוקה!

אני תמיד חשבתי שלהצביע זו חובה וגם חשבתי ולפעמים עדיין חושב שזכות הבחירה היא איננה זכות! צריך לחייב את הציבור להצביע ולהטיל קנס על מי שנעדר מההצבעה (לבחירות לכנסת כמובן), אבל לאחרונה גיליתי שלמעשה אין למי להצביע- אחד גנרל אידיוט, השני קפיטליסט מושחט והשלישית חסרת ניסיון.

מה שנותר הוא דבר מאוד פשוט- לתת לאותם 40% מהעם להחליט בשביל כולם. בסופו של דבר תוך שנה כבר יגלו איזה מעטפה או איזו דודה ותפתח חקירה ולמעשה עד 2011 נזכה לבחירות נוספות- אז מה זה משנה מי הקברניט כשהספינה גם ככה שוקעת?

חבצואל היבוסי,
אפילו סאטירה טובה כבר אין.

2 תגובות:

Yoda אמר/ה...

אתה מדכא אותי.
מה זה השליליליות הזאת?
וגם בטח שיש למי להצביע, שכחת?
עלה ירוק!!!!!

אנונימי אמר/ה...

יא אנאלפאבית שכמוך : "מושחת" כותבים ב"ת" ולא ב"ט". בור ועם הארץ.
(תגובה על כך שאתה מעליב אותי בבלוג שלך באופן ציבורי)