28.1.2009

הרווח שלך

פיצקי שלנו מאוד מוכשרת (כמובן) ואחד הדברים שהיא עושה ממש טוב הוא לגדול. סתם לדוגמא- היום היא בדיוק בת חצי שנה והיא שוקלת 8.1 ק"ג והאורך שלה (תינוקות גדלים לאורך ולא לגובה למי שלא יודע) הוא 71 ס"מ- בקיצור... דוגמנית.

בגלל שהיא ממש טובה בלגדול העריסה שלה התחילה לקרוס תחת העומס, שלא תבינו לא נכון- פיצקי לא קובבה, אבל העריסה כנראה מיועדת לתינוקות שנמצאים נמוך יותר בשרשרת המזון. לכן החלטנו לקנות מיטה. מכשהגיעה המיטה פיצקי ישנה בחדר שינה בזמן שאנחנו יושבים בסלון ורואים טלויזיה במינימום ווליום פן לא נשמע אותה בוכה ולכן... החלטנו לקנות אינטרקום או בקיצור (אני אוהב לקצר היום) ווקי טוקי.

עשיתי מחקר קטן באינטרנט גיליתי שיש מספיק חנויות וכל מיני סוגים ומינים, כמובן שככל שהמכשיר איכותי יותר כך גם המחיר שלו כואב יותר אבל החלטנו ללכת על חברה ידועה בכל אופן. כחלק מהשוואות המחירים הגעתי לאיזה אתר לא כל כך מוכר שהציע את המכשיר במכיר מפתיע של 299 ש"ח. אותו אתר החליט להציג את מחיר המחירון של המכשיר מול המחיר בחנות ואני מאמין שאת הרווח שלך מחושב אוטומטית.

אני מאמין שהם לא חשבו שזה יראה כל כך מגוחך (לחצו להגדלה):

חבצואל היבוסי,
ביום ראשון הטירוף מתחיל.

6 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

נו באמת

אלא אם כן אתם גרים בבית של ג'יי-אר, הדברים האלה מיותרים בטירוף. אמא טבע נתנה לפיצקי זוג ריאות ופה בשביל לקרוא לאבא ולאמא כשצריך. אם היה צריך יותר מזה היא היתה נולדת עם DECT.

קיסלר יניב אמר/ה...

כן אבל בעוד 7 חודשים אנחנו עוברים לבית חדש.


וגדול :)

אנונימי אמר/ה...

אתה אופטימי 7 חודשים

קיסלר יניב אמר/ה...

נחיה ונראה

זיו אמר/ה...

סתם הצעה
כמי שכבר עבר זאת עם שני ילדים אני מסכים עם המגיב הראשון - זה ממש מיותר.
אבל גם אני הייתי הורה צעיר, אז הצעתי - בדקו בין חבריכם בעלי הילדים בטוח שיש להם בדיוק את מה שאתם צריכים (ומן הסתם כמו חדש או שהיה בשימוש במשך שבוע)

קיסלר יניב אמר/ה...

המוצר נרכש ואנחנו מאוד מרוצים.
לגבי לקחת מחברים או משפחה- מסתבר שהמכשירים היו דפוקים :)