9.3.2009

גלעד שליט? אני מכיר אותו?

רציתי לכתוב על צעדי המחאה האחרונים של משפחת שליט ותומכיהם, שהקימו היום אוהל מול בית ראש הממשלה. ראש הממשלה טען ביום שישי שצעדי המחאה רק מחזקים את המיקוח מצד חמאס- כי כאשר חמאס רואים הפגנה של 20 אלף איש הם מתחזקים- אני אומר שלפחות להם זה מזיז.

הבעיה עם הפוסט החלה כשנכנסתי לשלושת אתרי העיתונים המובילים במדינה בכדי לקרוא על אוהל המחאה החדש- אבל לתדהמתי (או בעצם לא ממש) שבעמוד הבית של שלושת העיתונים- אין אפילו אזכור אחד של עניין גלעד שליט. אם אתם לא מאמינים אתם יכולים לבדוק את צילומי המסך שהכנתי- תלחצו על התמונות להגדלה ותסתכלו על החיפוש בצד ימין למעלה:

ידיעות אחרונות ynet
 
מעריב nrg
 
הארץ

כנראה שזו הסיבה שלאולמרט לא ממש אכפת ולא מדבר על זה עם אף אחד במשך 3 שנים- הוא פשוט חושב שזה לא ממש קריטי, הרי זה לא בכותרות והוא גם ככה מודח, אז לא אכפת לו מהSMSים.

חבצואל היבוסי,
תנו לי גשם!

2 תגובות:

Yoda אמר/ה...

דווקא בכלל לא מסכים איתך.
עדיף לדבר על זה כמה שפחות, בשביל לעשות עיסקה נורמלית ולא לחזק את החמאס.
באשר לאולמרט, דווקא יש לו אינטרס גדול מאוד להחזיר את גלעד. כיוון שכך הוא יכול להציל קצת את שמו הטוב , אחרי שקטלו אותו\קטל את עצמו , בקדנציה הזאת.
אנחנו עוד נתגעגע אליו!!!
טוב שהתקשורת לא מדברת על זה!,לשם שינוי עשו משהו טוב!

קיסלר יניב אמר/ה...

הפוסט המקורי היה על איך אולמרט טוען שלא צריך לדבר על זה, כי זה מזיק למשא ומתן ולמעשה כנראה שהוא מאמץ את ההמלצה הזו גם כן כבר במשך 1000 ימים שגלעד יושב בשבי.
אם אתה חושב שלאולמרט מזיז אם גלעד יחזור הביתה בקדנציה שלו אתה טועה בהחלט- אולמרט יודע טוב מאוד שבשביל להחזיר את גלעד צריך לשחרר מחבלים וזה נראה הרבה פחות טוב בתום הקדנציה- אז הוא מעדיף להעביר את זה הלאה וללכת הביתה לדגמן ברושים.