24.2.2009

אם השנה

המועמדת שלי לאם השנה היא בקושי 7 חודשים בתפקיד (האמת 7 חודשים מינוס 4 ימים) אבל כבר הוכיחה את עצמה. אחרי 9 חודשים מאוד משעשעים של הריון, היא עברה לידה בגבורה רבה, בלי לקטר ובלי לצעוק על בעלה וכל זה ביומולדת שלה עצמה.

מאוחר יותר בבית עברה רגעי משבר אבל בסוף לא נכנעה ליאוש והתעקשה להניק ועמדה בגבורה ברגעים קשים בליל קיץ זעוותי אחד ובימים שאחריו ובחוסר שעות שינה ובלילות מלאי אזעקות חסרות פשר.

המועמדת שלי גם כשחזרה לעבודה, מתעקשת להמשיך ולהניק (עושה לי חיים קלים, או יותר נכון לילות) והיא פשוט אמא למופת- אוהבת ונותנת ועושה הכל.

המועמדת שלי היא אמא משקיעה, מטפלת, משחקת, צוחקת, דואגת והכי חשוב אוהבת ואין דבר יותר כייף מלראות אותה אם פיצקי הקטנה.

המועמדת שלי גם צריכה לסבול אותי גם בימים וגם בלילות (כן, אני נוחר ועושה עוד כל מיני קולות... ריחניים).

אין כמוך קוקידו, אוהב אותך יותר עם כל יום שעובר.

חבצואל היבוסי,
אב ובעל גאה.

5 תגובות:

אנונימי אמר/ה...
תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.
אנונימי אמר/ה...

ריגשת

קיסלר יניב אמר/ה...

נמחקה תגובה שציינה פרטים אישיים לגבי, אז הנה התגובה- מצונזרת כהלכה:
פשששש....
חבצואל, גם אתה כנראה בעל למופת...
איזה פירגון!!
אבל בהחלט מגיע לה!!

אנונימי אמר/ה...

סחטיין על הפירגון.

Doronme אמר/ה...

ווואלק אתהה!!!
סחטיין על הפרגון והאהבה הגדולה.

שמח בשבילכם.

דורון