9.5.2009

רק בשר

מה דעתכם על השם הזה למסעדה? נשמע מבטיח, לא? התשובה היא כן, בהחלט כן.

כמינהגי בקודש כל מספר חודשים חבורת הקרניבורים נפגשת. החבורה כוללת שלושה אנשים- מר ביאיי (BI), מיסטר ביף ואנוכי. החבורה התלכדה אי שם בערבות הנכר או ליתר דיוק ג'בל טארק בעת ביקורי הראשון (כמו כן של מיסטר ביף) והמסע הקולינרי שלנו בין מסעדות לה ליניאה.

הפעם שמענו על מסעדה בשם "רק בשר" ברחוב דרך שלמה 19 בת"א ומכיוון שהשם באמת נשמע מבטיח ומכיוון שקיבלנו המלצות, החלטנו לנסות והגענו רעבים ושמחי לבב ואחרי שהתנגש בי שוב אופנוע מאחור וחיפוש חניה קצר- התחילה החגיגה.

המקום נמצא בתוך מבנה ערבי עתיק, מול הכניסה עומד הגרילר ולפניו חלון ראווה חביב של מיני בשרים אדמדמים ומזמינים. קיבלנו כוס של יין ופרה מחרס עם הספרה 8 וכשמר ביף הגיע ניגשנו למשימה- הזמנו צ'וריסו, 3 קציצות כבש, 2 שייטלים, 2 נתח קצבים, אנטריקוט ו- 3 צלעות טלה, על הדרך הגרילמן פינק אותנו בקצת אסאדו שמנוני ומשובח.

תמורת 15 ש"ח שתינו יין כאוות נפשנו ואחרי מספר דקות הגיע הגריל האישי ועליו מטעמים. אני חייב לציין שהאנטריקוט היה מאוד מאכזב אבל כל השאר- תענוג! וביחוד נתח הקצבים שהיה פשוט חגיגה אמיתית. הכל הגיע בדיוק במידה, בלי שטויות מעל, צ'ימיצ'ורי בצד למי שרוצה וזהו- רק בשר.

במהלך הזלילה הגיע אחיו של בעל המקום, התישב איתנו ופצח בסידרת בדיחות וסיפורים, היה נחמד ובסופו של דבר הזמין אותנו על חשבון הבית למנה של שקדי עגל נימוחים וטעימים.

אני לא עושה פה השוואה ל NG כמצופה- פשוט כי לא מדובר באותו הקונספט של מסעדה ושתיהן מצויינות לדעתי (אה כן, פטגוניה בלה ליניאה- מאכילה את שתיהן אבק, אבל זה שם ואנחנו פה).

רק בשר דרך שלמה 19, ת"א (מול המשטרה) יותר ממומלץ בחום!

חבצואל היבוסי,
מי אמר דיאטה?

2 תגובות:

מושי המקורי אמר/ה...

מתאים לי ובניו

קיסלר יניב אמר/ה...

עזבו אתכם דיאטה- דיאטה זה לחלשים