30.5.2009

אוכל רחוב

פיצקי שלנו חגגה 10 חודשים ביום חמישי האחרון ולרגל המאורע החלטנו שהגיע הזמן שנצא קצת. זה לא שלא יצאנו לפני זה בלעדיה בערב אבל האמת שזה קרה אולי פעם אחת מאז שהיא נולדה ולכן החלטנו לעשות מעשה.

יום שישי בערב, ההורים שלי הגיעו לעשות בייביסיטר על פיצקי ואנחנו, רעבים במיוחד, יצאנו לדרכנו ב 21:00 לכיוון הרצליה. היעד היה Street Food במרינה בהרצליה. המסעדה למעשה מחליפה את "אושי אושי" בצמוד לטיב טעם בקניון ארנה. הגענו למקום - מסעדה כמעט וריקה- הכל נראה אותו הדבר כמו ב"אושי אושי"- אותו הבאר, אותם שלחנות (אפילו באותו מיקום) ואחרי שהתישבנו מסתבר שגם מנת החמוצים נשארה מאז (אולי נשארו להם צינצנות מלפני חודשיים).

המלצר שלנו (דניאל) היה ממש נחמד וזריז (אמנם מסעדה ריקה, אבל נתן לו את הקרדיט) ולאחר התיעצות קלה הזמנו 2 מנות סושי לפתיחה שהיו חביבות במיוחד (אני רציתי קומבינציה אבל קוקי הבהירה לי שהיא תתמלא מזה- לא ברור לי איך הרי אני גם ככה הייתי מחסל את זה כמו חבילה של חצי קילו קבוקים). לעיקריות הזמנו לקוקי פאד תאי עוף ולי משהו בסגנון סצ'וון עם איטריות אורז ופילה בקר- המנה חריפה בזכות טבעות חלפיניו שמעטרות אותה- שתי המנות היו גדולות, קוקי טוענת ששלה הייתה סתמית, שלי דווקא הייתה טעימה במיוחד.

כל הנ"ל בתוספת מים מינרלים וחצי ווינשטפן עלה לנו 207 ש"ח. האמת חביב מאוד, לא נפלנו מהכיסא, הכל מזכיר את "אושי אושי" רק שהשרות הרבה יותר חביב ומהיר (לפחות כרגע שהמסעדה בהרצה ולא מפורסמת בשום מקום).

זה יהיה חביב יותר כשהם יקבלו 10bis ונוכל ללכת לאכול שם בצהריים.

חבצואל היבוסי,
עייף, תשוש ומרוט.

אין תגובות: