6.6.2009

בנה ביתך בחבצוליים

אני עדיין מתקשה להאמין אבל אנחנו בונים בית בחבצוליים, ממש אחרי הבית של ההורים שלי. למי שעוד לא יודע- הבניה כבר נמשכת חצי שנה. אני לא מאמין, כי זה פשוט טס בקצב מטורף.

הכל התחיל אי שם בתחילת ינואר 2009. אחרי שגיבשנו תוכנית, סגרנו את העניינים מול ממ"י (מנהל מקרקעי ישראל) וסגרנו עם קבלן שלד- זה נראה ככה:
תלחצו וזה גודל
בניה זה עסק די מתיש, בעיקר אם אתה עושה הכל לבד, אבל מכיוון שלקחנו צמד מפקחים, באופן יחסי העניין עובר בקלות (גם הכסף זורם לו לידיים אחרות, זה די עצוב כל הסיפור הזה) ומה שאנחנו צריכים לעשות זה רק לקבל החלטות. החלטות חשובות כמו לבחור ריצוף, צבעים, האם להזיז קיר, לבחור מטבח וכו'...
בשלב מסויים זה נראה ככה:
תלחצו וזה יגדל 
ההחלטות האלה גורליות בצורה הזויה- בשלב מסויים הבנתי שקוקי החליטה לצבוע את פנים הבית בצהוב- אני הכרזתי שבבית הזה אני לא גר והעניין טופל (לא, אני לא עובר דירה). בסופו של דבר אנחנו כבר בונים חמישה חודשים ובתקווה נכנסים הביתה באמצע יולי (אחרי שימלאו את הסביבה בקצת אדמה ויסיימו את פנים הבית). היום זה נראה ככה:
תלחצו וזה יגדל, אני מבטיח
למי שממש רוצה הנה עוד מספר תמונות: תמונה 1, תמונה 2, תמונה 3.

העצה הכי טובה שאני יכול לתת למי מכם שיתחיל לבנות אי פעם היא- לקחת מפקח ולתת לו לנהל את העניינים. מי שרוצה את הפרטים של המפקח שלנו- מוזמן לפנות אלי (אפשר ישירות למייל שנמצא משמאל למעלה, או בתגובות).

חבצואל היבוסי,
אז כמה זמן לוקח לבנות?

6 תגובות:

עצבן אמר/ה...

כמה יש לך שם ? 120 מ"ר בערך ? והרפת נמצאת ישר בגינה ? בטח הגעת לסיכום עם ההורים שלך שבן ממשיך יחלוב את הפרות עד הפנסיה תמורת הזכות לבנות.... :) .. שמע, נראה נחמד. אני מקווה שאתה עדיין נורמלי אחרי הכל. או בעצם מעולם לא היית ממש נורמלי. אז אולי אני צריך להגיד: "אני רק מקווה שאחרי הבניה הזו לא תתחיל לעשות במפקחים מעשי טופז כאלה ואחרים" :) :) סחתיקה! מברוק! (האמת שלפי הזמנתך עברתי וראיתי אבל לא נכנסתי. שמור לי מקום לבירה על המרפסת.

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב ידידי !!

אני תמיד מאוד שמחלקרוא את הבלוגים האלו שלך, המשך כך כי צריך קצת חיוכים על הבוקר, זה תמיד עוזר בימי ראשון...

ויקטור,
ידידך לעד

דודו אמר/ה...

סחתיק סחתיקה!
אגב, יש לך ד"ש מ25 (סתם - החותם שהשארנו שם דהה לחלוטין... :( )

Unknown אמר/ה...

לא להאמין...

כשההורים שלי בנו מרפסות בבניין זה לקח חצי שנה.
אתם בונים בית בחצי שנה!

מברוק, תעשו חיים והרבה ילדים!

הוכמן

Unknown אמר/ה...

נראה פגז!
שיהיה לכם בכיף!
דורי

אנונימי אמר/ה...

איזה יופי!