27.7.2009

בית חדש בערבה

לא ממש ערבה האמת- יותר איזור השרון ככה עם פרחים, פרפרים, שמיים ורודים וציפרים מצייצות- אבל בית חדש- זה כן.

הרבה עבר מאז המעבר- המעבר עצמו החל ביום שישי ונמשך עד יום ראשון אבל אנחנו עדיין עם כמה ארגזים שלא נפרקו מפאת חוסר החלטה איפה לאחסן הכל ומאילוצים שונים ומשונים אחרים (אני מאמין שאחד מהם הוא עצלנות אבל בוא לא נתעמק בזה).

הלילה הראשון היה מאוד מוזר, אבל עבר בהצלחה. פיצקי כמובן מייד התאקלמה וחורשת את הריצפה בלי הרבה געגועים לבית הקודם- פה יש לה הרבה יותר מרחב ומכיוון שהיא החלה להעמד לאחרונה, יש לה גם על מה לטפס והרבה יותר שלטים לשחק איתם.

 

מבחינתי אחד התענוגות בבית משלי הוא מערכת סטריאו נורמאלית ואת היעד הזה מימשתי- 5.1 רמקולים של Morel עגולים ולבנים (גם שומעים טוב וגם נראים טוב על הקיר) ורסיבר של Yamaha RX-V465 חביב ביותר. כמובן שגם גאדג'ט חדש היה חייב להכנס לתמונה אז רכשתי לי מכשיר Mvix MX780HD - שמשווק בארץ ע"י BUG אבל נמכר גם בדיוטי פרי תמורת $160 (בארץ 799 ש"ח).

מכשיר חביב ביותר שפשוט עושה הכל- מנגן סרטים, מוסיקה ותמונות. אפשר לדחוף פנימה דיסק קשיח, אבל למה לעשות כזה דבר נתעב כשאפשר פשוט לחבר אותו לרשת (wire & wifi) ופשוט לנגן הכל מהמחשב.

 

הדגם הזה מגיע עם יציאת HD בנוסף להרבה אחרות וכולל גם יציאה אופטית לאודיו- בשורה התחתונה- איכות! קטן ויעיל ומגיע עם שלט מאוד נוח.

מי שעדיין לא הבין במה מדובר... תעברו הלאה, זה לא בשבילכם...

 

כמובן שלא הכל עבר חלק- היו הרבה נותני שירות שהצליחו לעצבן אותי בימים הראשונים- למשל: חברת HOT, חברת טורנדו ואני מאמין שאמרתי כבר HOT, אבל מכיוון שהשעה מאוחרת ומכיוון שזה בהחלט ראוי לפוסט משל עצמו, אני אלך לישון, אך לא לפני תובנה שאליה הגיעתי בזמן המעבר:

לא משנה אם קבעת עם מספר נותני שירות כל אחד בשעה שונה- כולם יגיעו באותו הזמן בדיוק.

עכשיו לנוהג חדש בבית- כשפיצקי קמה מוקדם ויש מספיק זמן עד לנסיעה למטפלת, אנחנו יושבים שנינו- היא עם עוגיה של מטרנה ואני עם קפה במרפסת ונהנים מהבוקר- היום לדוגמא כששאלתי אותה מה זה כל טרקטור שהתקרב, במקום התשובה הרגילה "פררררררררררררר...." היא פשוט אמרה "טור".

חבצואל היבוסי,
הגיע הזמן לישון.

6 תגובות:

ויקטור אמר/ה...

מ ז ל ט ו ב !!!

קיסלר יניב אמר/ה...

תודה תודה תודה...

עצבן אמר/ה...

I just love the smell of cowshit in the morning

(in a south,slow,drooling accent..)[Apocalypse Now ]

מברוק ותתחדש. נראה אחלה ויפה. אני בונה עליך שתייעץ לי בנושא בעוד כמה חודשים שהבניה אצלנו תסתיים ..

מיה אמר/ה...

תתחדשו!נראה ממש יפה

רוני אמר/ה...

אחי, תתחדש. על הכל. שמח בשבילך.

אנונימי אמר/ה...

מזל טוב!
איזה בית יפה!