30.8.2009

יום הבלוגים 2009

שנה טובה לכולם- כמידי שנה ב 31/08 הוא יום הבלוגים בו כל בלוגר (שמודע לעניין) ממליץ על בלוגים אחרים- מן קטע כזה נחמד של שיתוף, קידום ואחווה (חייבים אחווה בלי זה לא נוכל לקיים את האורגיה השנתית… טוב לא ממש).

המומלצים שלי הפעם:

גרבילים של תשוקה (כי השם הקודם לא הביא כניסות בכלל)- אני חושב שהשם אומר הכל- אחד החזקים יותר שאני מכיר. כשמתפרסם פוסט חדש זה בד”כ מלווה בצחוק מלווה בבכי מלווה ב”אתם חייבים לקרוא את זה”- הנה משפט לדוגמא: “הכנסה פסיבית יש רק במקלחות של הכלא”.

דברים קטנים- הבלוג של שרון גפן. בלוג אישי. כותבת מוכשרת ושנונה. אני נהנה כל פעם מחדש.

בצק אלים- הבלוג הזה די מוכר ואני חושב שהתיאור של מאיה הוא הטוב ביותר “אתר זה מוקדש באהבה למתוסכלי-מטבח שמאסו בחיים או סתם בעלי ידיים שמאליות, וכל בשלן חובבן באשר הוא. פה תמצאו שלל של עצות והסברים, ובעיקר אוכל פשוט וטעים”.

בלוג הנאצה נגד בעלי (בבלוג זה אנאץ, אחרף ואקלל את בעלי פעם ביום)- ריטה הסוררת לא עומדת בהבטחה לפרסם פוסט כל יום, אבל כשיוצא אחד כזה הוא ארסי, ציני וקורע עד דמעות. למי שמגיע בפעם הראשונה הבלוג נראה הזוי- עיצוב מזעזע, חסר כמעט כל סימן פיסוק ובתחילה קשה לקריאה, אבל ברגע שמתרגלים מבינים שמדובר פה בפנינת רשת ובכותבת חסרת מעצורים- תענוג!

לא רלוונטי (מכתבי שרשרת ושמועות דואר אלקטרוני)- לא אחת הזכרתי את חנן כהן ואני מוצא לנכון לעשות זאת שוב. אמנם לא מדובר פה בבלוג בצורה המובהקת שלו מכיוון שלא מדובר פה ביומן, אבל חנן עושה באתר הזה שירות מעולה. חנן בודק את מכתבי השרשרת שנשלחים בדוא”ל- מאמת פרטים, מזים שמועות ובסופו של דבר ממליץ להעביר או לא להעביר. אני ממליץ לכל מי שמקבל מכתב שכזה, להכנס לאתר ולהריץ חיפוש פשוט לפני שהוא מפיץ אותו הלאה.

חבצואל היבוסי,
שנה טובה !

אין תגובות: