8.9.2009

הצעה חמה 2

אני מתנתק מהכבלים. זה אמנם מה שאני רוצה לעשות, אבל חברת HOT חושבת אחרת. אחרי שבשיחת השימור הציעו לי הצעה מהממת, שלה סרבתי- הובהר לי שאני צריך להתקשר שבוע לפני תום ההתחייבות ולדרוש ניתוק.

בתאריך 31/08/2009 התקשרתי וביקשתי להתנתק. לפי החוק על החברה לנתק אותי תוך יומיים מיום הבקשה ובמידה ולא נותקתי יש לזכות אותי על כל הסכום מיומיים אחרי הבקשה. ב 31/08 הבטיחו לי שיחזרו אלי לתאם איסוף ציוד.

מכיוון שלא התקשרו אלי, התקשרתי ב 3/9 להזכיר לחברת HOT שהם הבטיחו ליצור איתי קשר:

אני: אתם הייתם אמורים ליצור איתי קשר לתאום איסוף ציוד עד היום.
נציגה: אבל היום עוד לא נגמר [14:00].
אני: ואת חושבת שעוד יתקשרו?
נציגה: אני בטוחה, תן לנו צ’אנס- אני אכתוב להם מייל.

לא התקשרו- ב 4/9 התקשרתי שוב:

אני: מה קורה, מתי אתם באים לאסוף את הציוד?
נציגה: אני לא יודעת, יש צוות שמטפל בדברים האלה.
אני: כן, הם לא חוזרים אלי.
נציגה: אני אשלח להם מייל הם יחזרו אליך ביום ראשון, הם לא עובדים היום.
אני: אני ממש בספק, הם היו צריכים לחזור אתמול.
נציגה: מצטערת.
אני: טוב, בואי נעשה עסק- אני לא מתקשר יותר- לכם אסור לחייב אותי.

לפני שעה בערך [21:40 יום שלישי 08/09/09] מתקשרת נציגת שימור של חברת HOT העונה לשם סנדרה:

נציגה: [לא מתנצלת על השעה] אתה מתנתק בגלל המחיר?
אני: גם.
נציגה: [מתעלמת מאפשרויות נוספות] תן לי לראות מה אני יכולה לעשות.
אני: נו…
נציגה: עד היום שילמת 150 ש”ח לחודש- זה מבצע שרק 1500 לקוחות קיבלו והוא היה לתקופה של שנה, לא מזמן חיברנו אותך עם התקנה חינם… [מתעלמת מהעובדה שהייתי מנותק 4 ימים בגלל טעות שלהם ושמדובר במעבר דירה]
אני: טוב, שורה תחתונה?
נציגה: אני יכולה להציע לך את שני הממירים ב 179 ש”ח לחודש.
אני: [מתעלם מהעובדה שהציעו לי ב 175 ש”ח בשיחה הקודמת] טוב, אז מתי מגיע איסוף?
נציגה: מה? אתה חושב שזה לא מחיר טוב? אתה לא תשיג בפחות מזה.
אני: דווקא כן.
נציגה: בחברה המתחרה [אסור להגיד yes] המחירים מתחילים ב 200 ש”ח.
אני: אני משיג ב 400 ש”ח חד פעמי ממיר דיגיטלי.
נציגה: מה אתה צוחק עלי [אנחנו עושים מילואים יחד]- זה רק ערוץ 2?
אני: כן. אז מתי מגיע האיסוף?
נציגה: תראה, אתה צריך לשלם קנס…
אני: אני לא צריך לשלם שום קנס- מחר נגמר המבצע.
נציגה: טוב אז אתה לא צריך.
אני: אז מתי קובעים איסוף?

קבענו ל 13/9 בין 19:00 ל- 21:00 איסוף ציוד. אני בספק אם הם יגיעו, אבל אני נותן להם צ’אנס כי הם ביקשו כ”כ יפה…

לא נעים לי לציין את זה- אבל 10 דקות אח”כ הלכתי לחרבן- אמנם עסק מחורבן אבל בניגוד ל HOT הכל הלך חלק.

חבצואל היבוסי,
כסאות במטבח זה איכות חיים.

3 תגובות:

shai אמר/ה...

חבצואל - אתה ענק !!!
אני בחוסר חשק בולט חידשתי את המנוי במחיר שציינת.
אשמח שתספר איך הולך עם הממיר החדש.
שי

yosi אמר/ה...

המשפט האחרון מעולה!!
חבל רק שאתה מבזבז כ"כ הרבה אנרגיות עליהם!
אתה צריך לתת להם לאכול קש, הם צריכים לרדוף אחריך ולא אתה אחריהם!
הם יודעים את זה, הם לא יכולים לחדש את המנוי ללא הסכמה מפורשת שלך!

Yoda אמר/ה...

אתה עוד תחזור.... :)