13.8.2009

הצעה חמה

אחרי שפיצקי נולדה, החלטנו להתחבר לכבלים- גם כי חששתי שקוקידו תשתעמם בבית וגם כי קיבלנו הצעה ממש טובה שכללה 3 חבילות ב 150 ש”ח לחודש למשך שנה. התחברנו.

ב- 09/09/09 מסתיימת לה אותה שנת התחייבות ומכיוון שהשידורים הדיגיטלים על לאויר ישנו תחליף חביב ב 400 ש”ח תשלום חד פעמי וזו גם הזדמנות מצויינת לדבר עם הכבלים- התקשרתי לפני 3 ימים ושאלתי מה מציעים לי אחרי שנה והנציגה הציעה לי אותה חבילה ב 215 ש”ח לחודש. סרבתי בנימוס והיא אמרה שיחזרו אלי משימור לקוחות.

היום חזרו אלי וזה הלך ככה…

נציגה: שלום מדברת [וואלה מי זוכר] מהוט, יש לי הצעה מהממת בשבילך.
(אני לא צוחק- היא ממש התלהבה).
אני: מעולה בואי נשמע.
נציגה: במקום 3 חבילות, תקבל 5 חבילות ב 175 ש”ח לחודש!!!
אני: טוב, אז אתם באים לקחת את הציוד ב 09/09?
נציגה: מה? אתה באמת חושב להתנתק? אתה חושב שזו לא הצעה טובה?
אני: זו לא הצעה טובה.
נציגה: מה זו הצעה טובה?
אני: 400 ש”ח לשנה וגם זה מוגזם.
נציגה: אין מצב.
אני: אז אתם באים לקחת את הציוד ב 09/09?
נציגה: אתה צריך להתקשר שבוע לפני להודיע.
אני: אבל אנחנו כבר מדברים, למה אני צריך להתקשר שוב?
נציגה: כי זה יותר מידי זמן ואם אתה מתנתק עכשיו אתה תשלם קנס.
אני: אני לא אומר שתבואו מחר. קחו תזמן עוד 3 שבועות ותבואו.
נציגה: אי אפשר, תודיע שבוע מראש.
אני: אבל אנחנו כבר מדברים, תשימי לך תזכורת?
(אויש אני נהנה)
נציגה: אי אפשר.
אני: שיהיה לך יום מקסים.

עוד שבועיים אני מתקשר לכלבים להודיע להם שאני מתנתק. מה שהנציגה פיספסה היא העובדה שחלבתי מהם חודש חינם ממש לפני שבוע ושקנס ממש לא ישנה לי (גם הוצאתי מהם חיבור של 4 נקודות והבטחה שאני מתנתק תוך חודש- תפסו אותי ביום טוב).

הבעיה היחידה היא שאני לא יודע איך הפריסה של משדרי הטלויזיה הדיגיטלית ולכן אני צריך לחכות שמישהו, נגיד… אח שלי, יקנה ממיר ויביא אותו לסיבוב. בינתיים כמו פולניה טובה- אני מחכה…

חבצואל היבוסי,
יאללה לישון!

4 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מדהים!
עשיתי שיחה כזו אתמול!

כיוון שאני משלם 230 ש"ח ל-yes, ויש לי התחייבות עד אוקטובר 2010, אני הולך לשלם את הקנס (400 ש"ח = מנוי של חודשיים), ולסיים את זה. DTT פשוט משתלם!

ויקטור אמר/ה...

ענק כרגיל !!

כל הכבוד ידידי.


ויקטור

יוסי אמר/ה...

אח שלי!! בעקבות החוק החדש, הם יכולים רק לחפש אותך.
הם לא יכולים להמשיך לחייב אותך ללא הסכמה מפורשת שלך.
כך אני עשיתי, חיכיתי עד שהם פנו אליי, וכך השגתי את המחיר שהשגתי.

piggythrower אמר/ה...

בתור מי שבודק את סוגיית השידורים הדיגיטלים עם הרבה ציודים שונים, אני יכול להגיד לך שהפריסה משתפרת אבל זה עדיין לא זה