14.9.2009

המלצות מחלה

אני חולה. אני לא ממליץ על זה לאף אחד, זה לא כייף גדול. הכל התחיל מכאב ראש, התפתח לסחרחורת, חום ועוד הרבה כאב ראש. האבחנה- סינוסים (סבלתי מהם בתיכון, סובל מהם עד היום). מכיוון שאני חולה נאסר עלי להתקרב לפיצקי- משימה לא קלה- כזו מתוקה שבא פשוט לחטוף אותה, אבל אין מה לעשות. הדבר היחיד שאני רואה כיתרון הוא- האפשרות לראות סרטים שקוקידו לא תסכים לראות איתי. להלן רשמי:

Bruno- הסרט לכשעצמו מצחיק מאוד. סאשה ברון כהן שוב מעמיד את הציבור האמריקאי מול מראה והם לא שמים לב. הבעיה עם הסרט הזה היא שהקונספט מוצה בסרט הקודם- בוראט. אני נהנתי אבל זה ממש לא לכל אחד.

Big Stan- רוב שניידר חוזר עם קומדיה על נוכל שמורשע ונשלח לכלא. הוא שוכר את שרותיו של מאסטר (לא ברור במה – דיויד קרדין) שילמד אותו להיות בלתי אניס (unrapable). נרדמתי אחרי 45 דקות. לא יודע אם זו המחלה אבל גם לא היה לי חשק לנסות שוב. היה מצחיק אבל ממוחזר.

Monsters vs Aliens- קוקידו חשבה שזה המשך להנוסע השמיני נגד הטורף- אז לא! מדובר למעשה בסרט אנימציה, אחד הטובים שראיתי לאחרונה. רעיון מקורי כמובן (מטורף מהחלל החיצון מנסה להשטלת על העולם- הממשל האמריקאי שולח נגדו מפלצות), מצחיק ושנון. כמיטב המסורת- בדיחות במתאימות לכל גיל. הקאסט של הסרט הזה גם הוא מדהים- התחלתי לרשום פה את כולם אבל זה יצא ארוך מידי- כנסו ותראו לבד. סרט מומלץ מאוד.

District 9- סרט חובה. הסרט מספר על יצורים שהגיעו לכדו”א ונאלצים לחיות במחנה פליטים בדרום אפריקה. הסרט מציג מצב בו תרבות מדוכאת ומנוצלת לרעה ע”י כל שכבות האוכלוסיה- ומביא ביקורת חריפה כיצד אנו מתיחסים לתרבויות שונות. הסרט ערוך בחלקו כסרט דוקומנטרי, קטעי ארכיון, ראיונות, מצלמות אבטחה- מומלץ בחום מכל הסיבות הנ”ל ועכשיו אפשר לציין שפיטר ג’קסון חתום על ההפקה של הסרט.

חבצואל היבוסי,
סובל, לא כ”כ בשקט.

4 תגובות:

Yoda אמר/ה...

אם אתה לא מנצל את המחלה לראות את הסרט האגדי, המצחיק,והמטורף שקוקידו בחיים לא תרשה לך לראות והוא כמובן VERY BAD THINGS .....
זה יהיה פשוט ביזבוז של מחלה , לא חבל?
:)
תרגיש טוב!

Eyal Madar אמר/ה...

הגם אתה?
נו לפחות לא תוכל להאשים אותי :)
תרגיש טוב!!

אייל.

אנונימי אמר/ה...

שפעת היבוסים?

קיסלר יניב אמר/ה...

זו בהחלט הייתה יכולה להיות כותרת ראויה