15.9.2009

כמה שווה טרגדיה משפחתית?

טרגדיה משפחתית עולה בהמון צער ויגון. טרגדיה כפולה נוראית פי עשרות מונים.

בימינו אנו- טרגדיה כפולה שווה המונים והמונים מושכים מפרסמים (אין פה שאלת ביצת ותרנגולת- המצב ברור למדי).

צר לי על משפחת רמון ואני מקווה שלא ידעו עוד צער- אני גם לא יודע אם כל מה שהתרחש בימים האחרונים היה לרוחם או לא ואני מדבר מתוך השקפת עיני בלבד.

לפני יומיים המדינה נכנסה לכוננות יום אבל לאומי- בנו של האסטרונאוט הישראלי הראשון נהרג בהתרסקות מטוס. הכנסת פתחה בכך את ישיבתה, רה”מ דיבר, הנשיא דיבר וכל העם קרא ובא לנחם.

כל ערוצי התקשורת פתחו בסיקורים סביב השעון, מהדורות חדשות, שידורים מיוחדים, שירי יום הזכרון, אפילו שי ודרור התבקשו למתן את התוכנית ואז נשלח מחברת אונג’ ה SMS הבא:

אם ברצונך לצפות בסיקור הטרגדיה של משפחת רמון שלח 1 ב-SMS למספר 4343, ותוכל לצפות בווידאו מחדשות ערוץ 2

ואז התחילה החגיגה.

האזנתי היום בגלי צה”ל ליעל דן (שאני מאוד אוהב) ולמתן חודורוב מכריזים כי מנכ”ל אורנג’ יעלה לשידור בכדי להתנצל- אבל נוכחו לשמוע שאין כך הדבר. מנכ”ל אונג’ טען כי בסה”כ מדובר בעידכון חדשותי למנויים שהסכימו לקבלת עידכונים מסוג זה לגבי ארועים מרכזיים. יעל ומתן הזדעזעו ולא הבינו איך מעז מנכ”ל אורנג’ לעשות כסף על גבם של משפחת רמון??? באמת איך הוא מעז? גם לקוחה עלתה לשידור ואמרה “יבלתי שוק חיי. כולי תקווה שמשפחת רמון לא מודעת לדבר הנוראי הזה, והניסיון לעשות כסף על גבם”.

אז ליעל, מתן ואותה לקוחה- האמת שאני לא בטוח שמשפחת רמון יודעת כי הם, לעומת שאר ערוצי התקשורת, היו עסוקים באבל. עם כל הכבוד לגלי צה”ל להבוא ולהאשים את מנכ”ל אורנג’ ברכיבה על המת היא שטות גמורה- הרי כל סיפור יום האבל הלאומי הוא המצאת חדרי החדשות שאינם מנותקים מאותה מדד חביב הידוע בכינויו רייטינג שמשלם להם את המשכורת. אם ליעל דן ושאר חבריה בתחנה היה כ”כ חשוב הסיקור החדשותי ולא הרייטינג הם היו מכריזים על יום אבל לאומי כבר ביום ראשון אחרי הרצחו של סמל אורי חן.

חבצואל היבוסי,
מי כועס?

אין תגובות: