26.8.2009

על כלבים ויבוסים

אומרים שכלב ובעליו דומים וזה אפילו מחמיר עם הזמן. למי שחושש אני לא ממש דומה למוש אבל מסתבר שמוש מנסה נואשות להיות דומה לי.

 

 

 


ככה חשבנו שהיא נראית כשבאנו לאסוף אותה מצער בעלי חיים ר”ג.

לאחרונה שמנו לב שלמוש קשה לקום (פה הייתי אומר שהיא דומה לקוקידו אבל לא מדובר על לקום בבוקר) ושהיא פחות נלהבת לרוץ. מייד (חודש) לקחנו אותה לוטרינר.

ביום שלישי השארתי את מוש ליום טיפולים אצל הוטרינר שכלל:
הסתכלות (בדיוק מה שאני צריך).
טשטוש (בדיוק מה שאני צריך).
צילום (עשיתי מספיק- אני חושב שאני עדיין זורח בחושך).
אבחון.

נשמע פשוט- וואלה כן. נשמע יקר- ברור.

בתום יום האבחון הוטרינר הגיע למסקנה ברורה- מוש סובלת מ…Hip-Dislocation

איך היא דומה לי (חוץ מהצליעה הנראית לעין)- אני נולדתי עם CDH ר”ת ל:
Congenital Dislocation of Hip.

אח… כמה שאנחנו דומים… לא?

בסופו של דבר מוש תקבל מגגלופלקס לכלבים… אני… אני אמשיך לצלוע.

חבצואל היבוסי,
צולע עם דיפלומה.

אין תגובות: