25.8.2009

התומך המשפחתי

בתור איש תמיכת אינטרנט לשעבר (וואלה אנשים בגלל זה אני פה, תתחילו לקרוא מהתחלה) נדונתי להיות התומך המשפחתי. העובדה שמזעיקים אותי לכל בעיה שצצה שקשורה למחשב כבר מזמן מטרידה אותי מכיוון שגם אם מדובר בתוכנה עלומה שנוצרה… למשל… על ידי איגוד מגדלי הבקר (וואלה לא צוחק) ואחרי שידרוג היא לא עובדת- לא מתקשרים לתמיכה של… כן כן… איגוד מגדלי הבקר, אלא מתקשרים אלי ואני אפילו לא אתחיל לפרט על “איך עושים העתק והדבק” שאבא של קוקידו מתקשר בעניין לפחות פעם בחודש.

רוני יניב נקודה נט- צייץ היום את הלינק הבא שלמעשה יהפוך כל אחד מכם לתומך מדופלם- וכן, כמו שרוני כבר ציין: ככה אנחנו עושים את זה:

 
תמיכה למתקשים: תלחצו על התמונה להגדלה.

חבצואל היבוסי,
יאללה מקלחת ולישון.

תגובה 1:

יוסי אמר/ה...

מעולה!!! אני אעביר עכשיו את זה לכל המשפחה והחברים.... רק מישהו יכל להסביר מה זה button google ובכלל מחשב :)