30.12.2009

הרווק לפעוטות

פיצקי שלנו מתעוררת כל יום בסביבות השעה 06:00, זה טוב ונוח לכולם כשזה באמת יוצא קרוב ל 06:00 ולא יותר מחצי שעה לפני. אחרי שפיצקי מתעוררת ואחרי צחוקים ושיגועים במיטה אצלנו היא דורשת לראות בייבי (כינוי כללי לטלויזיה- ערוץ 10 משדרים על בוקר תוכניות לילדים תחת הכותרת בייבי) כמובן שגם אנחנו צריכים להתארגן בזמן הזה לקראת יציאה לעבודה ולכן העניין מעוד נוח. בכדי לשמור על גיוון אנחנו פותחים את הטלויזיה על ערוץ 10 ופיצקי צופה בהנאה.

תוכניות בייבי בערןץ 10 היו בעבר שעה, צומצמו ל- 45 דקות והיום מדובר בחצי שעה- אני ממליץ בחום על החצי שעה הזו (אם הילד כבר רוצה לראות טלויזיה) כי מדובר בסדרות ממש נחמדות ולא מזיקות. פיצקי למשל מאוד אוהבת את מר שבלול (האמת שגם אני) ומחכה בקוצר רוח שהדמויות בתוכנית קטני יעשו שלום בסוף.

עם תום התוכניות ערוץ 10 עוברים לפרומואים של הערוץ. הפרומו הנוכחי מייד עם תום תוכניות בייבי הוא לתוכנית הרווק. האמת שאין שום דבר פוגעני או בעייתי בפרומו אבל אני לא מבין למי בדיוק הפרומו הזה מכוון?

לילדים מתחת לגיל 3 או אולי לרווקות שרק רוצות במישהו יעשה להם ילד?

כך או כך... החלטה מוזרה.

חבצואל היבוסי,
נמאס לי מפקקים.


תגובה 1:

הסוד שלי מיה אמר/ה...

כותב מדהים! סוף סוף בלוג ילדים מצחיק ומשעשע ועם זאת חמוד לאללה. משהו להזדהות איתו, לא לקבל בחילה. גם הפיצקי שלי אוהב את מר שבלול. אכן להיט חם, מר שבלול הזה! תודה, גרמת לי לחייך!